Er lag nog een half lekke skippybal in de schuur, dus die gooide ik in de wei. Baranna kent dat al wel, Amiro kent echt nog niks, die heeft 2 jaar in de wei gelopen en is weinig in handen geweest. Ik verwachtte dat Baranna en Amiro als eerste bij de skippybal zouden zijn. Maar ik kon het niet afkijken of Marga stond erbij, ze rende er op een drafje heen! Misschien dacht ze dat het een uit de kluiten gewassen appel was

Die 2 steeltjes aan zo'n skippybal hebben altijd een enorme aantrekkingskracht. Diëgo kon uren met dat ding in zijn mond door de bak lopen.
Marga was er als eerste bij, Baranna vindt het wel interessant.

Amiro wil toch ook wel eens kijken wat Marga en Baranna daar hebben. Hij heeft nog nooit zo'n ding gezien. Het heeft wel wat weg van een Alien denkt hij.....

Hij zocht ook meteen de oortjes van de Alien. Toen hij de skippybal er per ongeluk mee optilde schrok hij zich lam en vloog er al bokkend vandoor...

Ze zijn er met z'n 3-en wel een uurtje mee zoet geweest. Daarna waren ze helemaal dol, rennen en bokken met z'n allen. Leuk om te zien hoe Marga op haar 15e nog zo leuk meedoet met de jonkies van 1 en 2 jaar! Houdt haar jong. Diëgo staat wel erg zielig te kijken dat hij niet mee mag doen. Maar rennen is voor hem echt uit den boze nu. Komt wel weer!