Merkte gister ook weer hoe erg ik tjo egenlijk mis als persoontje.
Hey Viv,
Ik vond het gister erg leuk jullie een keer ontmoet te hebben! Weet nu ook wie er achter die comp zit aan de andere kant

Ik kan mij voorstellen dat je Tjo miste. Ik weet niet of je erg aan het vergelijken bent geweest met Carolina. Ik kan mij voorstellen dat als ze qua uiterlijk erg op Tjo lijkt dat je dat ook wel doet.
Hoe groot ze zijn weet ik ook eigenlijk niet. Dit was voor mij de 2e keer dat ik ze zag. Het het land ziet er echt vreselijk uit. Maar dat had ik hem van te voren al gezegt hij wilde ze het hele jaar erin zetten toen zei ik al dat kan niet... Nu heeft hij het ondervonden

. Hoop dat dat afdakje snel klaar is want dan staan ze wel lekker beschut maar hebben wel een hele frisse stal. En idd ze zakte daar wel erg diep weg he...
Als je er niet meteen het JA gevoel bij hebt moet je er zeker gewoon goed over nadenken. Het is geen pakje boter.
En zoals Gijs al zei, als je plotseling denkt van ik ga even kijken... je kan altijd langs komen en over het hek klimmen. En als je eventueel wilt borstelen of een stukje wandelen kan ik altijd even komen om te helpen met de deuren open te doen zodat je kan kijken hoe ze dan zijn.
Ik weet niet of er een halster buiten hangt, maar anders kan ik dat soort dingen eventueel pakken.
Nou heel veel succes met twijfelen

En doe gerust rustig aan je hebt gijs zn woord dat hij eerst jou belt mocht er iets gaan gebeuren