Poownies wezen kijken

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Viv

Poownies wezen kijken

Bericht door Viv » ma 19 nov 2007, 06:32

Ligt het aan mij of zijn die/deze Ctjes nog zo klein? Voor mn idee was Tjo veel groter (okeej die was 4 mnd ouder). T zijn wel hele popperige merrietjes maar ik betwijfel of ze de 140 wel gaan halen over 1,5 jaar. Ik ga iig binnenkort nog een keer langs met Andy en dan nemen we de meetlat mee om even te meten op het harde. Zo in de blub lijken ze wellicht kleiner.

Meet:
Carolina
Afbeelding

en Cilonjah
Afbeelding

Ik vrees dat op Cilon tzt alleen maar boomloze zadels gaan passen, jesus wat een brede rug, nu al....
Afbeelding

En zoals het een goed bloedverwant betaamd zet je overal je tandjes in en kijk je schaapachtig in de camera met een blik van: durf er eens wat van te zeggen...
Afbeelding

Dikke buiken parade :D (nieuw ras: hangbuikpoownies)
Afbeelding

Cilonjah
Afbeelding

Carolina
Afbeelding

Cilon wordt een stevige.... tsjek die knieen
Afbeelding

En vanaf opzij
Afbeelding

Caro vind het wel best allemaal
Afbeelding

Lekker fotogeniek ook maar duidelijk een luxer model dan Cilon
Afbeelding

Caro van opzij
Afbeelding

grasjes eten..
Afbeelding

Nou doehoeiiiii
Afbeelding
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 19 nov 2007, 06:53

Hey, het is familie van Pablo, hangbuikzwijn x fjord :P Woei, die 4de foto !! Wat vond Louise ervan?
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 19 nov 2007, 06:54

Ze ogen idd. wat klein, maar wel érg leuk :L
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Viv

Bericht door Viv » ma 19 nov 2007, 07:17

heej vreemd mn reactie is niet geplaatst.
Louise is er helemaal weg van. Ik vind ze zelf klein opgen in vergelijking met andere Ctjes hier op FW. En ze moeten toch wel minstens de 1,40 gaan halen anders zijn ze niet geschikt voor wat wij er mee willen.
Maar wie weet zijn ze op het harde groter, wil ook de gangen nog ff bekijken.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » ma 19 nov 2007, 07:51

Ze tonen inderdaad nog niet zo hoog, maar zijn daarentegen wel lekker flink, gaan leuke types worden denk ik, ze hebben beide ook erg leuke koppies :L

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Krista

Bericht door Krista » ma 19 nov 2007, 07:55

Ze zijn wel aardig overbouwd allebei, kan best zijn dat ze in 1 keer bijtrekken. Ben benieuwd, zou ze inderdaad ook eerst op het harde bekijken!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
yvette

Bericht door yvette » ma 19 nov 2007, 08:01

Zijn ze zo klein dan? Kan ik vanaf de foto niet goed zien. Mijn C-tje is al bijna net zo groot als Muis (die is krap 1.40), dacht dat dat wel vrij normaal was, omdat ik iedereen met een jaarling hier dat hoor zeggen. Maar goede voeding en beweging doen ook een hoop!
Vind ze wel een super leuke uitstraling hebben...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 19 nov 2007, 08:06

jammer dat cilonjah zo'n rare deuk in haar hals heeft.... zou ik persoonlijk echt niet willen....

maar ik denk dat ze al veeel groter lijken als die grasbuikjes iets minder waren en je ze zonder beenhaar zou zien......
met al dat winterhaar lijken ze ook veel meer 'gedrongen' dus zou nog best mee kunnen vallen!

en misschien zijn het laatbloeiers?!?! eentje die nu al heel groot is hoeft toch ook niet heel groot te worden?!?! misschien krijgen deze nog wel een vette groeispurt...... :D

ik vind carolina erg leuk!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 19 nov 2007, 08:07

Wat een snoepies Viv! :D
Vera

Bericht door Vera » ma 19 nov 2007, 08:09

grappig dat je ze zo breed vind, het eerste wat bij mij opkwam dat ik de foto's zag: oei wat zijn ze nog smal...

Ze lijken ook gewoon kleiner om dat ze nog de breedte in moeten denk ik en in de blub scheelt ook nog zeker 10 cm. Volgens mij is een C-tje van rond de 1.40 niet zo klein hoor.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
maroes

Bericht door maroes » ma 19 nov 2007, 08:24

Ze zijn erg leuk Viv.
Maar ook wel type tank :D
En klein...kan ik niet echt zeggen vanaf een foto in de blub,is ook wel vertekend beeld.Volgende keer meet lat mee.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
yvette

Bericht door yvette » ma 19 nov 2007, 08:33

Vera schreef:Ze lijken ook gewoon kleiner om dat ze nog de breedte in moeten denk ik en in de blub scheelt ook nog zeker 10 cm. Volgens mij is een C-tje van rond de 1.40 niet zo klein hoor.
Wat ik begreep is dat ze eraan twijfelt of ze de 1.40 uberhaupt wel gaan halen... :D
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ingele

Bericht door Ingele » ma 19 nov 2007, 08:59

Ze zijn leuk Viv!!
Gewoon ff gaan meten... en sommige zijn wel laatbloeiers.. Buddy was toen ik hem kocht net 1.40 :+ nu vier jaar later is ie 1.47/8 (staat niet zo stil met de meetlat ;) )
Hilde

Bericht door Hilde » ma 19 nov 2007, 09:13

Viv,ze zijn kei-leuk!
Hele grappige bijdehante snoetjes staan erop!
Als je ze in 't 2-span wil hebben,denken wij hier dat het 2 verschillende types gaan worden.
Idd. een brede en een luxe fjord....
Als je dat geen probleem vind,is het oke!
Anders moet je dat even mee in overweging nemen....
De luxere oogt ook iets groter,maar dat komt misschien ook door de bouw.
Als je ze op 't harde meet,zal dat een duidelijker beeld geven.
Wat niet wegneemt natuurlijk,dat als ze eenmaal volgroeit zijn je best een cm. of 4 a 5 verschil in je span kan hebben...!
suc6 met al je overwegingen,he?
Dikke knuf!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Viv

Bericht door Viv » ma 19 nov 2007, 09:41

Vera schreef:Ze lijken ook gewoon kleiner om dat ze nog de breedte in moeten denk ik en in de blub scheelt ook nog zeker 10 cm. Volgens mij is een C-tje van rond de 1.40 niet zo klein hoor.
Ja maar ze zijn nog lang geen 1,30 gok ik, hooguit 1,20 en dat is toch echt veel te klein. Maargoed meten is weten. Tsja en laatbloeiers.. das altijd maar afwachten natuurlijk.
Tis iig geen definitief nee maar ook nog geen volmondig ja. Merkte gister ook weer hoe erg ik tjo egenlijk mis als persoontje.
Afbeelding
ieris
Contacteer:

Bericht door ieris » ma 19 nov 2007, 09:44

Leuke fjordjes!
Ze lopen daar wel erg diep in de modder, kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om de maat goed te bekijken.
Cilo is ook wel een stuk donkerder van kleur, of zie ik dat nu verkeerd?
Succes in ieder geval met je keuze!
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2007, 10:12

Merkte gister ook weer hoe erg ik tjo egenlijk mis als persoontje.
Hey Viv,

Ik vond het gister erg leuk jullie een keer ontmoet te hebben! Weet nu ook wie er achter die comp zit aan de andere kant :D Ik kan mij voorstellen dat je Tjo miste. Ik weet niet of je erg aan het vergelijken bent geweest met Carolina. Ik kan mij voorstellen dat als ze qua uiterlijk erg op Tjo lijkt dat je dat ook wel doet.

Hoe groot ze zijn weet ik ook eigenlijk niet. Dit was voor mij de 2e keer dat ik ze zag. Het het land ziet er echt vreselijk uit. Maar dat had ik hem van te voren al gezegt hij wilde ze het hele jaar erin zetten toen zei ik al dat kan niet... Nu heeft hij het ondervonden :D . Hoop dat dat afdakje snel klaar is want dan staan ze wel lekker beschut maar hebben wel een hele frisse stal. En idd ze zakte daar wel erg diep weg he...
Als je er niet meteen het JA gevoel bij hebt moet je er zeker gewoon goed over nadenken. Het is geen pakje boter.
En zoals Gijs al zei, als je plotseling denkt van ik ga even kijken... je kan altijd langs komen en over het hek klimmen. En als je eventueel wilt borstelen of een stukje wandelen kan ik altijd even komen om te helpen met de deuren open te doen zodat je kan kijken hoe ze dan zijn.
Ik weet niet of er een halster buiten hangt, maar anders kan ik dat soort dingen eventueel pakken.

Nou heel veel succes met twijfelen :+ En doe gerust rustig aan je hebt gijs zn woord dat hij eerst jou belt mocht er iets gaan gebeuren

:wave:
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Anouska

Bericht door Anouska » ma 19 nov 2007, 10:34

Wat een scheetjes Viv, vind Carolina wel wat hebben van de foto.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 nov 2007, 10:56

blubber vertekend zeker een heleboel hoor, gewoon nog eens op het harde meten en kijk of je een klik met ze hebt meissie
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Viv

Bericht door Viv » ma 19 nov 2007, 10:57

Gijs is een schatje en we komen zeker nog een keer hoor. Tis gewoon allemaal nog erg vers en tis lastig om ineens te gaan bedenken wat je nu wilt als je daar nog helemaal niet aan toe bent/was in je hart. Je denkt van wel maar t blijkt toch ietsje lastiger. Vooral caro was ik heel erg aan het vergelijken omdat ze echt enorm veel op Tjo lijkt in alles. Cilo is gewoon erg gaaf tankertje in spe :D

maargoed t komt vast wel goed allemaal, ff laten bezinken. Tis idd geen pakkie boter.
Afbeelding
Plaats reactie