Was erug leuk gisteravond, beetje chaotisch (omdat de meid die ons begleide telkens pleitos was).
Begon al met dikke files rond kleinpolderplein waardoor ik om 3 uur 's middags al flink om moest rijden om nog op tijd te komen. Om half 5 was ik in het hotel waar manlief al op me zat te wachten.
en nu zit ik op mn fotosite te wachten om leuk mn verhaal te illustreren met foto's maar dat kolerding loopt weer eens vast.

ja toch nog ff snel...

Om ff over 6en was eindelijk de Limousine voor de deur...

waar we met nog 2 koppels in gingen (de meest romantische mannen (maarja die waren nog in love en nog niet zo lang samen))

(rechts de mijne)
Beetje tegenvaller dat de ...

leeg was. De limo die we eigenlijk zouden krijgen stond vast bij kleinpolderplein en daar zat alle drank in, deze hadden ze ff snel uit de garage getrokken.
En ja we moesten ook echt over de rode loper..

De manier om onder een foto uit te komen van jezelf is door hem zelf te nemen, he andy???

Van de show heb ik gen foto's want mn camera werd ingenomen en de 3 wazige die ik had waren eraf gewist (zonder toestemming) en het eten was ook niet je van het (lees alles was al zowat op toen we aankwamen).
Maaaaaarrrr hij heeft wel een echte Sjerp gekregen

Na de afterparty (was niks aan) met de taxi naar het hotel gebracht waar ik de slaap niet kon vatten. vanochtend werd ik wakker met giga buikpijn en ja hoor..... reeeenneeeennnnnnnn....
Vanochtend meegeraaid bij mn a.s. nieuwe baan waar ik 1 december ga beginnen (als alles verder goed gaat, moet dinsdag tekenen). Lekker dicht bij huis, kan ik lekker fietsen met mooi weer.
Maar sjees nu snel naar stal, knollies eten geven en trailer ophalen en dan op naar Wijk.....