Dit keer had ik m'n cameraatje eens mee genomen zodat jullie kunnen zien hoe Yli er momenteel bij loopt. Helaas geen rijfoto's van vandaag want dat gaat erg lastig als je er zelf op zit

Ik vind haar er momenteel heel erg goed uit zien. Heel mooi in conditie. Ook zijn haar manen weer helemaal bijgegroeid en de voorpluk is ook hard op weg om weer normale proporties aan te nemen

't rijden ging erg lekker, maar waar ik vooral heel erg blij mee was dat ze zo super heeft gesprongen!! Dit was de 2e keer nog maar en het ging heerlijk! Ik had al bijna een uur gereden en de batterij was al aardig leeg maar bij het aanrijden op de hindernis werd ze lekker wakker en trok helemaal naar de hindernis toe. Echt super!! We hebben 2 keer een kruisje gedaan en 1x een steiltje. Alle 3 super gesprongen

Yli nog thuis (voor de foto jouw halster even geleend Reinou, 't staat haar zo mooi

Aangekomen in de bak even de buurpaardjes checken

ik ben in beeld

Even paar rondjes voor de foto

Beetje té enthousiast

En nog een rijfotootje van 2 weken terug. Heb ik gister van Evalien gekregen. Hier is heel goed te zien waar ik dus heel erg op moet letten......recht op blijven zitten en m'n kont niet zo naar achter steken