voorbereiding keuring 28 juli

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nobbygaard

voorbereiding keuring 28 juli

Bericht door nobbygaard » zo 29 jul 2007, 14:29

We moesten natuurlijk eerst de paarden wassen. Aangezien we bij stal geen leidingwater hebben, besloten we om het thuis in de achtertuin te doen. In eerste instantie zou ik op Nobby met Crystal aan de hand naar huis gereden zijn. Maar omdat de dijk waar we aan wonen nogal al smal en druk is, hadden we besloten om het anders te doen. Eerst zijn we vrijdagmiddag Crystal met de trailer gaan halen. Omdat er in de straat zelf geen plek is, hadden we de auto met trailer iets verder geparkeerd en zijn we 5 minuten lopend naar huis gegaan. Crystal liep gelijk de achtertuin in en vond het zoals jullie op de foto’s kunnen zien allemaal prima. Ze vond het reuze gezellig en interessant, vooral toen de overbuurvrouw ook nog even kwam kijken.
Na het eten ’s avonds ben ik met Nobby naar huis komen rijden. Ook zij liep gelijk de achtertuin in en vond het wassen prima. Beide vonden het reuze interessant als er een schip voorbij kwam varen. Ze konden dat net over het muurtje heen zien. De nek werd dan wat langer en dan stonden ze alert met de oren naar voren er naar te kijken.
Met Nobby heb ik er naar huis 20 minuten over gereden omdat ik toen ook gedraafd en gegalopeerd had, met terug naar stal gaan hebben we alles in stap gedaan en deden we er 3 kwartier over.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Aurora
Contacteer:

Bericht door Aurora » zo 29 jul 2007, 20:52

Leuke foto's zeg, wel een onderneming zo. Maar ja je moet er wat voor over hebben hè om goed met je paard voor de dag te komen !
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » ma 30 jul 2007, 10:08

Ik ga ook naar huis als ik het echt grondig wil doen. Alleen is het voor mij maar tien minuutjes stappen :D Dan heb ik ook altijd zo veel bekijks als ik ze op de oprit parkeer :P Tja je moet er wat voor over hebben inderdaad.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Annemarie

Bericht door Annemarie » ma 30 jul 2007, 10:14

Die foto van Nobby met de grassprietjes uit d'r mond...echt zo van he men, relax :D . En Crystal is echt een mak beestje he?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 30 jul 2007, 11:39

Zo kan het ook ;) handig!
Plaats reactie