Wat zijn ze super braaf en zien ze er goed uit Claudia. En wat moet dat heerlijk zijn om in zo'n omgeving buitenritten te kunnen maken.
Ik ben zelf met Nobby en Crystal ook weer aan het oefenen om samen naar buiten te gaan omdat ik voor de keuring in Dordrecht ze samen naar huis wil rijden om ze daar te wassen. Ik heb namelijk bij stal geen leidingwater, alleen regen en/of slootwater, maar daar wil ik ze voor de keuring niet mee wassen. En het is maar een half uurtje van de wei naar huis stappen, dus dat moet geen probleem zijn. Maar merk dat het toch wel wat moeilijker word nu Crystal groter, sterker en eigenwijzer word. En nu Nobby haar schoenen weg zijn, kan ik ook even niet meer buiten oefenen. Maar denk dat het wel goed gaat komen.
Hilde schreef:Wat braaf dat ze dat zo goed doen samen,zeg!
In Epe hadden we met het noodweer ook iemand op de koets meegenomen en de ander op d'r eigen paard en het andere paard ook zo als handpaard meegenomen.
Had daar ook al zo'n bewondering voor!
Ik doe het je niet na,hoor!
En dan te bedenken dat, dat paard een reus van een dier was, nog maar geloof 4 jaar en nog niet zo lang onder het zadel

.
Had ook al tegen het meisje en haar moeder (ken hun nog van vroeger, heb met dat meisje op de manege in Zwijndrecht jaren gelesd en Nobby heeft een tijdje bij hun in de buurt in Zwijndrecht op stal gestaan) gezegd dat ik dat knap vond. Maar na de val van haar moeder waren ze blij dat jullie haar op gevangen hadden. Want ze kwamen niet meer op het grote paard geklommen.