vorige week donderdag Mabel eens goed aan het werk gezet!!!

Mijn zus ging ook nog even op haar om vast te oefenen voor de zaterdag erna.

Want ja, dat is heel bijzonder, maar mijn zus is afgelopen zaterdag met haar trouwjurk op Mabel gaan zitten!!! Met haar man naast Mabel en toen zijn ze het water in gegaan!!! hahaha(voor verdere uitleg en foto's natuurlijk moet je bij mijn andere topic hier op pic plaza kijken! Zal ze meteen hierna plaatsen! Vet gave foto's gewoon!

Ik heb dus gereden met een laken om mijn middel om Mabel vast te laten wennen iets over haar kont te hebben hangen.
Dat laken gaf ze werkelijk niks om! Meestal is ze voor alles bang, zelfs een grassprietje die iets groener is als het grassprietje ernaast, en zo'n wapperend wit ding vind ze absoluut niet de moeite waard om aandacht aan te schenken!!!

Nou hier wat foto's!
Let alsjeblieft niet op mijn houding want dat gaat dus nergens meer over!!! Gelukkig krijg ik misschien (prive)les over een tijdje!

Die kop van mij..........

Je ziet het wel, mijn zus is echt een goede fotograaf......

Onthoofd! (niet dat het erg is dat mijn hoofd er niet opstaat.......

Toen ging mijn zus op Mabel. Ze heeft niet veel rij-ervaring en heeft al tijden niet meer op een paard gezeten dus let niet op haar houding! Het ging er gewoon om dat ze even het gevoel iets terug zou krijgen zodat ze zaterdag wat zekerder op Mabel zou zitten.

En Kaspertje was druk aan het spelen met de surrogaattrouwjurk totdat hij hem over z'n koppie heen had hangen! hahaha, toen alles zwart voor zijn ogen werd was het wel iets minder leuk!

En hengsie Jack zal alles ook wel even goed in de gaten houden!

En tot slot ging ik nog ff op m'n meissie!

(hoezo kopstokjes???

Ze heeft in ieder geval goed haar best gedaan en ze was ook super ontspannen, ook toen me zus er op zat!!! Dus ik had er wel hoop op dat het zaterdag goed zou komen!!!

Groetjes Jessica