Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
lauraatje
Bericht
door lauraatje » di 29 mei 2007, 13:09
Die laatste foto van jou ziet er lekker ontspannen uit

Leuk paard!
-
yvette
Bericht
door yvette » di 29 mei 2007, 13:12
Volgens mij voel jij je lekkerder in de dressuur, dan met het springen...
Op deie tweede foto mag je wel wat meer teugell geven boden de sprong, maar volgens mij verraste ze je daar heel erg met een reuzensprong, of niet?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Anne&Wendie
-
Contacteer:
Bericht
door Anne&Wendie » di 29 mei 2007, 14:03
Is even wat anders dan een fjord,of niet.
Hij is wel heel leuk!!
Leuk om het kl.ros te zien heb daar jaren(ver verleden) gestaan met mijn pony
Wendie
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 29 mei 2007, 17:43
yvette schreef:Volgens mij voel jij je lekkerder in de dressuur, dan met het springen...
Op deie tweede foto mag je wel wat meer teugell geven boden de sprong, maar volgens mij verraste ze je daar heel erg met een reuzensprong, of niet?
jep!!! in 1 x goed hahahahaha (allebei) ik kan totaal niet tellen wanneer je af moet zetten en bij deze kwamen we dus totaal verkeerd uit.... tja dan vlieg ik terug naar achteren!!! hahahaha
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 29 mei 2007, 17:44
Anne!! schreef:Is even wat anders dan een fjord,of niet.
Hij is wel heel leuk!!
Leuk om het kl.ros te zien heb daar jaren(ver verleden) gestaan met mijn pony
Wendie
hij = zij

ik loop ook al zo'n 10 jaar op die manege.... uniek heeft er 3 jaar gestaan en nu staat ze er weer! met veulen en die bonte dus ook! (heb ik sinds februari)
-
Charret
Bericht
door Charret » di 29 mei 2007, 17:53
Dat hoofdschudden viel me ook op toen ik met trailer voor nop stond te wachten bij de Ros

Zaak is ze dan te gespannen in de rug. Maar pin me er niet op vast.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 29 mei 2007, 19:04
Charret schreef:Dat hoofdschudden viel me ook op toen ik met trailer voor nop stond te wachten bij de Ros

klopt! daarom rijd ik met superlichte aanleuning en mag ik alleen maar focussen op mijn houding en zit!! het was nog veel erger toen ze kwam.... de vorige eigenaresse was bang geworden omdat ze soms kon bokken (?? pas 2 x ofzo gedaan bij mij...) en daar had ze dus al meer dan een half jaar niet gereden toen ik haar kreeg....... als ik haar rug te hard poets zakt ze ook in..... maar ze komt steeds vaker/sneller/langer met haar hals naar beneden en áls dat dan gebeurt weet je zeker dat ze ontspant over de rug, omdat ik dus absoluut niets met mijn handen vraag!!! ach ja.... een paardje met gebruiksaanwijzing! het gaat de goeie kant op!! ze wordt ook al minder bang! en in haar reading 'zei' ze dat ik wel een half jaar tot jaar uit moest trekken voordat dit paard gewend was aan haar nieuwe omgeving / baas / omgang..... ze is ook weken aan de diarree geweest toen ik haar net had, was voor écht alles bang, zelfs de DA zei gelijk 'achterdochtig paardje' maar ze doet overigens wel erg haar best om het allemaal goed te doen! ik heb in die 3 maanden al een hoop geleerd van haar...... (uniek liet alles toe en vond alles best) dus ook voor mij is het een fijn paard!
-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » di 29 mei 2007, 19:17
ziet er goed uit op de filmpje, je zit heel erg netjes en stil.
succes verder!

-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » wo 30 mei 2007, 10:29
Ginny18 schreef:ziet er goed uit op de filmpje, je zit heel erg netjes en stil.
succes verder!

dankjewel

dat is lang niet altijd zo geweest, maar ik ben er druk mee bezig!!!!
-
Charret
Bericht
door Charret » wo 30 mei 2007, 19:55
Cindy+Uniek schreef:Charret schreef:Dat hoofdschudden viel me ook op toen ik met trailer voor nop stond te wachten bij de Ros

klopt! daarom rijd ik met superlichte aanleuning en mag ik alleen maar focussen op mijn houding en zit!! het was nog veel erger toen ze kwam.... de vorige eigenaresse was bang geworden omdat ze soms kon bokken (?? pas 2 x ofzo gedaan bij mij...) en daar had ze dus al meer dan een half jaar niet gereden toen ik haar kreeg....... als ik haar rug te hard poets zakt ze ook in..... maar ze komt steeds vaker/sneller/langer met haar hals naar beneden en áls dat dan gebeurt weet je zeker dat ze ontspant over de rug, omdat ik dus absoluut niets met mijn handen vraag!!! ach ja.... een paardje met gebruiksaanwijzing! het gaat de goeie kant op!! ze wordt ook al minder bang! en in haar reading 'zei' ze dat ik wel een half jaar tot jaar uit moest trekken voordat dit paard gewend was aan haar nieuwe omgeving / baas / omgang..... ze is ook weken aan de diarree geweest toen ik haar net had, was voor écht alles bang, zelfs de DA zei gelijk 'achterdochtig paardje' maar ze doet overigens wel erg haar best om het allemaal goed te doen! ik heb in die 3 maanden al een hoop geleerd van haar...... (uniek liet alles toe en vond alles best) dus ook voor mij is het een fijn paard!
Dus toch ja. Nou goed dat je tenminste weet waar het zit zodat je eraan kunt werken. De rug is al een moeilijk iets.
Jammer dat ze zo achterdochtig is, maar tijd zal het leren en ze zal vast gaan inzien dat ze een goed baasje aan je heeft

Liefde is..Alies Dragan Jouke