claudia schreef:Het was mega heet en de zweetstraaltjes liepen van onze ruggen maar het resultaat mag er zeker weer wezen.
Het waren ook echte schatten vandaag. (Zortin was even ondeugend maar het kwam toch weer goed, niet waar???)
En wat een geduld heb jij zeg. Af en toe had ik zoiets van Herman?@!?:. maar hij op het laatst was hij een goed model.
Fem, het was weer super leuk en het resultaat is verbluffend. Ben benieuwd naar het Blad.
Ja, het was ECHT mega heet!!!!
Want ook de neckstrap van mijn camera was drijfnat geworden hahaha.
Geduld is een schone zaak, zeg ik altijd maar

Want zodra de fotograaf zijn geduld verliest, is het een verloren zaak.
De paarden waren super braaf! Hengsten midden in het dekseizoen... En wij zitten ze maar te plagen door ze op een open vlakte, weg van hun vriendjes, stil te moeten laten staan, terwijl we aan het hinniken zijn (op een telefoontje) met een knappe merrie. Hahahah, ik vind 't niet gek dat de gemiddelde hengst dan niet graag stil staat

Maar het levert wel prachtige plaatjes op, als iedereen zo goed samenwerkt als gisteren. Dat merk je direct terug in de foto's!
En ik was er blij mee dat je de paarden indien nodig ook echt even aanpakte, want ik heb soms ook fotoshoots waarbij niet door het baasje wordt ingegrepen, en dan is het moeilijk hoor, om er nog wat moois uit te halen. Beide hengsten, lieten zich gewoon prima zien, en ze zijn erg fotogeniek, dat maakt het al erg gemakkelijk!
Ik heb in ieder geval een hele toffe, fijne en natuurlijk zonnige dag gehad... Het was echt gezellig Claudia!!
Mijn vader bekeek gisteren die eerste foto van Zortin... En pa is normaal gesproken nooit zo heel erg enthousiast, maar hij zag de foto en zei: WOW, die wil ik wel op mijn PDA (telefooncomputer) als achtergrond hebben!!! hahahha