Ik was wat foto's aan het zoeken van een veulen (KWPN) dat bij die boer/paardenfokker is geboren waar ik 19 jaar heb gewerkt. Toen kwam ik natuurlijk ook veel oude foto's van Diëgo en Jackie tegen.
Op deze foto is Diëgo 5 jaar. Ik had hem nog bij de boer/paardenfokker staan waar ik het net over had. Jackie stond op een pensionstal in de buurt. Ineens besloot de buurman van de vrouw waar ik Jackie in pension had met struisvogels te beginnen

We hebben er wat mee beleefd. Ineens stonden er 105 (!!!) struisvogels naast Jackie en zijn weidemaatje Toby. Het heeft weken geduurd voordat we Jackie en Toby weer rustig buiten konden zetten zonder dat ze over de omheining sprongen. Ze waren zó vreselijk bang, schuim om de mond en tussen de billen, wat een ellende. We hebben toen een supermak paard geleend die de struisvogels níet eng vond. Op die manier zijn Jackie en Toby er langzaam aan gewend. Dat jaar erna ging Diëgo óók naar die pensionstal. Wij met bonkend hart hem daar in de wei gezet.... Hij zág ze niet eens, gras, gras, gras, eten , eten, eten
Na een paar uur keek hij opzij....schrik...wat zijn dát??? Hij was niet bang, maar het leverde wel deze foto met attent koppie op!
Deze foto is gemaakt in Anderen, waar ik b-springen deed, NPC. Níet gehaald toen trouwens