Poeh Patricia en Verra moeten idd nodig naar de smid. Ik ken ook een paardje dat onwijs slecht op haar hoeven staat, maar als de eigenaar het niet van je aanneemt dat het nodig is, tja, dan is er verder weinig dat je kunt doen
Verra haar nek is echt huge trouwens! Als ik jou was zou ik daar een mooie korte boog opzetten, dit accentueert de enormheid alleen maar...
Patricia is opzich volgens mij absoluut geen verkeerde merrie, maar elk jaar een veulen (wat ik zo begrijp) kan idd zn tol gaan eisen. Wederom vervelend dat je de eigenaar dat niet goed duidelijk krijgt gemaakt. Wat voor bloed zit er bij haar achter? Ze komt me namelijk wel bekend voor.
Polly ziet er opzich niet slecht uit, ja wel veel te vet, maar ook zo drachtig als t maar kan volgens mij.
Viola vind ik ook een grappig dier, kijkt heel attent uit haar oogjes! Ze lijkt behoorlijk rond, maar op de derde foto van onder ineens weer niet?!
Al met al zijn het echt geen verkeerde dieren volgens mij, alleen zo te zien ontbreekt de juiste verzorging een beetje... Daar kan ik echt met mn kop niet bij, als je dieren hebt, moet je er ook goed voor zorgen vind ik. Iig goed dat jij er nog eens gaat kijken, kan me voorstellen dat het behoorlijk ontmoedigend is...