Haha, ga je lekker Andrea. Even lekker paniek zaaien.

Ze is gescand op tweeling dracht helemaal in het begin, ze heeft toen heel erg uitgebreidt gekeken en er was echt maar 1 vruchtje. Dus ik ga er maar vanuit dat ze er maar eentje verstopt. Tis ook haar tweede 'al' he.
Ik vind ook dat ze er gelukkig uit ziet, alsof ze straalt. Maar ja wat wil je, ze staat elke dag op de wei, alles kan niets moet. Elke dag optijd je eten, elke dag een schone stal. Ze wordt gewoon verwent.

D'r manen groeien wel door ja, maar niets schrikbarends sinds de vorige keer dat ik foto's plaatste toch?!
Ik denk niet dat ze het echt zwaar heeft. Als het veulen veel beweegt is het wel vervelend, en dan is ze ook boos. Maar verder huppelt ze nog erg vrolijk rond, ze is (nog) niet zo enorm dat ze eronder lijdt. Behalve haar veulen buik vind ik haar lijn erg netjes.
Ze is nu nog volop in de rui, ze is een keer geschoren in oktober vorig jaar. Vandaar dat ze geen mega vacht heeft. Het oeps moment was ook heel leuk, ze blijft dan zo staan en dan kijkt ze me zo aan van "moet je me niet even helpen ofzo?"
Ik ben ook zo benieuwd naar wat ze allemaal aan het knutsellen is. Ik gok nog steeds op een mooi groot, grijs, merrie veulen.