Wij zijn dit weekend begonnen met de bouw van onze nieuwe stallen! De hele stal werd als bouwpakket aangeleverd, overal rond het huis lag hout en traliewerk
Zaterdagmorgen zijn mijn vriend Jan Willem en mijn zwager Wim ermee begonnen, zondag zouden ze anders een heel eind zijn geweest, ware het niet dat Wim een ongelukje kreeg

Hij liep samen met Jan Willem met een paneel van zo'n 80 kilo richting de bouwplaats. Wim liep achteruit, komt de vallen in een kuil, krijgt het paneel op zijn benen.....au! Jan Willem heeft hem eronder weg moeten trekken. Wim stond op en zei dat er niks aan de hand was en heeft de hele dag gewoon doorgeklust. De volgende morgen belde hij, hij kwam niet, dacht dat zijn been gebroken was

Hij kon zondag niet bij de huisartsenpost terecht, moest maar een paar pijnstillers nemen

Maandag naar het ziekenhuis geweest, foto's van zijn been gemaakt.....niet gebroken gelukkig! Maar wel een poos uit de running. En ik wil mijn stal zo graag klaar hebben, want dan komt Marga!!! Ze komt hier dan een maand op proef en dan gaan Claudia en ik om de tafel of ze hier blijft of niet!
Zaterdagmorgen, het begin is er.....
Zondagmiddag, het lijkt al op een stal!
En zo moet het worden! Wij krijgen alleen niet dat voerpad ervoor. Bij ons kijken alle 4 boxen op de binnenplaats uit. Gezellig. Ik heb precies het zicht erop vanuit de slaapkamer. We krijgen 2 boxen van 3 bij 3,5 meter, 1 van 3 bij 3 en 1 van 3 bij 4 meter.