We zijn 'ooit' begonnen met inrijden maar door tijdgebrek ben ik weer gestopt. Nu heb ik íets meer tijd en zijn we weer begonnen... Ik denk dat we in totaal nu zo'n 5 keer hebben gereden...
En eigenlijk valt ze me alles mee... (we hadden gezien haar gedrag de afgelopen 4 jaar erger verwacht

het zijn erg veel foto's, maar ik kon niet kiezen en ach.. zo krijgen jullie een realistisch beeld

Klaar voor de start...

Instappen doen we zo..

Of zo..

En haar hals werkt eigenlijk best goed mee (vonden hem wat breed)

En we stappen nog even

Een paar keer kijken of de rem werkt (die hapert sinds de laatste paar keer af en toe, ze krijgt het een beetje door geloof ik)

En we gaan draven... dit gaat overigens nog een beetje in sneltreinvaart in het begin net als de stap...

(Zanouk heeft opgevangen van de instructrice dat ze kilometers moet maken

En eigenlijk wilde ik alleen deze foto plaatsen

Maar helaas, geen penny-paard voor mij...

(Foutje in de besturing/Zanouk wilde graag teambuilden)
Ik vind haar winter-baby-face zo leuk

Maar ze gedraagt zich af en toe toch als een NEE!-peuter

Maar ze is wel werkwillig op zich, lekker voorwaarts, oortjes naar voren of op mij gericht

Vooraanzicht

Een foto die eigenlijk niets toevoegt maar die ik toch lekker plaats

Een achteraanzicht.. (met zwiepend staartje

Met twee vingers in haar neus en haar ogen dicht... Zanouk vindt het prima

Af en toe even vertellen dat ze lief is

Kwaliteit of kwantiteit... mij maakt het niet uit

Volgens m'n instructrice heeft ze haar achterhand meer mee dan Tasja, altijd mooi meegenomen

En tadaa.... de eerste keer los in galop
(mijn houding is eh.. 'apart' te noemen, laten we het erop houden dat ik haar aan het aanmoedigen was en op een bok rekende dus er even extra goed voor ging zitten zodat ik er extra mooi overheen zou kunnen gaan.. ofzo..)

En jawel, de bok kwam aan het eind.. Sandra heeft nog net een foto van de landing kunnen maken

En nog een keertje omdat het eind toch niet helemaal volgens plan verlopen was

En om even goed af te sluiten

(en ja, ik ben verliefd op mijn pony