ik ben de laatste tijd een beetje slapende meelezer hier...

heb een nieuwe baan, waar het op dit moment erg druk is, en ik veel werk(en ook gelijk overwerk)...
daarom schiet mijn kleine meid er momenteel veel bij in.. *snik*
gelukkig is daar mijn lieve verzorgster, die altijd klaar staat(bedankt jes!! toppie)
zaterdag voor het eerst sinds 2 (!!!) weken weer eens gereden samen met jessica(verzorgster, heh wat verwarrend toch steeds hihi).
had in die 2 weken ervoor flink in de longeerbak gewerkt met haar(waar ze het vrij lopen steeds beter gaat snappen, en de lichaamstaal enzo (dus ben trots)
maar ja, genoeg ge*&^%
tijd voor foto's!!
voor mijn verjaardag een hele nieuwe set van pk gehad(alleen het vest had ik al, dus ben erg verwend, en ydel was gelijk slachtooffer, maar het staat haar best, vinden jullie niet??
mmmh Ydel, heb je wel weer zin om met het baasje te gaan rijden??

nou vooruit dan maar...

al ziet het goed oplettende publiek haar VETTE knipoog

even een mooie standfoto, maar ja, andere kant opkijken IS natuurlijk ook veel leuker!!

neeeeh baasss geeeeen zin!!!

heey wie is daar?? zelfs de mannetjesbaas kwam kijken vandaag!!
pfoe, dat verdient een blij koppie van Ydeltje!!

gewoon een beetje stappen(was bang voor spierpijn

bakkabouter Ydel... ja inderdaad, ik heb m ook gespot!!!! *grijns*

even groeten

even een toelichting op deze foto:
madam had alles behalve zin om gewoon daarheen te lopen waar ze heen MOEST.. en vooral richting uitgang was leuk... *kuch*
duussss, reed ik haar expres met lange teugels en na een tijdje liep ze keurig op mijn been rond(die teugels kunnen we wel weggooien

voila

en ja hoor... en draffoto!!!

en weer even uitstappen, want daarna heeft Jes nog gesprongen met Ydel...
en het SCHIJNT (ik poep 7 kleuren als ik al een hindernis opbouw) dat Ydel het talent van haar broer geerft heeft

van het springen zijn ook nog(hele charmante..) foto's gemaakt, maar die heeft jes nog zelf!
jes bedankt voor deze foto's!!
en Ydel maakt me altijd weer blij!
jullie kunnen trouwens wel aan mijn wallen zien dat ik behoorlijk moet wennen op nieuwe stek