Winnie

Sophietje

en wat huisraad om over een paar weken naar Frankrijk af te reizen

Samen met de paarden wordt mijn droom werkelijkheid ook al is dat niet in het land waar mijn hart ligt dat is en blijft Engeland. Ieder jaar ging ik in het voorjaar voor een maand naar Engeland om daar te helpen met schapen lammeren. Elke keer weer vond ik het moeilijk om terug te gaan naar m'n eigen beroep in nederland. Heerlijk om buiten in weer en wind ook al betekent dat in de winter buiten zijn dat is voor mij het mooiste. Op de quad de koeien checken en lammetjes die afgestoten waren de fles geven. Kortom het boerenleven daar snak ik naar. Vrienden van me hebben gevraagd om te komen helpen op hun boerderij in Frankrijk. We gaan samen een paarden pensionstalling runnen met een trektocht op eigen paarden organiseren. Er staan twee gites op het landgoed die we verhuren en volgeboekt zijn voor de zomer. 2007 wordt een spannend nieuw jaar waar ik erg naar uitkijk. Erna en Sophie kunnen het goed met de paarden van mijn vrienden om gaan daar heb ik geen zorgen om. Het belangrijkste is bij me de paarden en Winnie nu ga ik als eerste de laarzen inpakken!

Altijd met plezier Fjordenwereld gelezen dat zal ik wel gaan missen al die fjordenpraatjes! ga zo door