Calton
Calton
Zaterdag is Calton gebracht, door Bart en Annabel. Calton heeft een halster om en Crazy niet. De merrie die er bij staat is Gunja.Het lukt maar niet om de foto's er op te krijgen! Dus dan nog maar een keer zo.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SK7W337F
http://www.mijnalbum.nl/Album=SK7W337F
-
- nancy imka
Gelukkig viel het enorm mee om Calton te vangen.. Annabel en ik hadden van te voren allebei zoiets van, dat kan nog wel eens lang gaan duren, maar gelukkig had Bart een goede tactiek bedacht..
Op stal gedroeg Calton zich echt goed, hij stond natuurlijk wel even te hinniken, maar hij stond rustig aan het touw..
Leuk om Crazy weer eens te zien, ziet er goed uit.
En inderdaad, wat heeft die Gunja een nek!!! Zij kan het grut vast wel een beetje opvoeden!!
Op stal gedroeg Calton zich echt goed, hij stond natuurlijk wel even te hinniken, maar hij stond rustig aan het touw..
Leuk om Crazy weer eens te zien, ziet er goed uit.
En inderdaad, wat heeft die Gunja een nek!!! Zij kan het grut vast wel een beetje opvoeden!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gunja heeft altijd wel een korte stevige nek gehad maar nu is het wel extreem. Ze is ook niet groot.
Ik vond bij gunja het juist altijd super als je die geknipt had. Die heeft van die super mooie witte manen. (die zijn echt wit)
Ik ben benieuwd naar het veulen van haar.
Ik vond bij gunja het juist altijd super als je die geknipt had. Die heeft van die super mooie witte manen. (die zijn echt wit)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
In het voorjaar wordt ze weer geknipt!claudia schreef:Gunja heeft altijd wel een korte stevige nek gehad maar nu is het wel extreem. Ze is ook niet groot.
En wij zijn ook erg benieuwd naar haar veulen, het komt in mei.
Zien er allemaal goed uit daar. Gunja heeft ook zeker voldoende kilootjes die o.a. naar haar nek en kont gingen, zo ik kon zien. Wordt dan echt een tankje! Maar wel onwijs leuk diertje! En ze reageerde inderdaad heel mooi, echt een die de boel regelt!
Crazy zag er top uit, wat is die nog weer veranderd, maar echt leuk. Erg benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet.
En mooi dat het al beter gaat met Calton. Is wel eigenwijs genoeg dacht ik zo, dus die red zich zeker.
Zijn jullie qua omgang ook al met m bezig Alexandra of laten jullie m nog even gaan?
Crazy zag er top uit, wat is die nog weer veranderd, maar echt leuk. Erg benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet.
En mooi dat het al beter gaat met Calton. Is wel eigenwijs genoeg dacht ik zo, dus die red zich zeker.
Zijn jullie qua omgang ook al met m bezig Alexandra of laten jullie m nog even gaan?
Geluk is de vrucht van intens werk
Wij hebben het halster afgedaan en laten hem eerst een week met rust.Bella schreef:
Hij bungelt onderaan de rangorde en mag niks van Gunja, vooral niet naar haar kijken of achter haar aan lopen! Ademen en met zijn ogen knipperen wordt nog net getollereerd door de diva!

Volgende week gaan we met hem oefenen om een voetje te geven want hij moet wel even naar de smid. Hij krijgt elke dag een wortel en je kan hem al op zijn hoofd aaien. Mijn zoontje van 8 kan het makkelijkst in de buurt komen die is namelijk heel onbevangen.
We houden je op de hoogte en nog bedankt voor het brengen!