Dagje Anderen

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
douwina

Dagje Anderen

Bericht door douwina » wo 22 nov 2006, 08:27

Afgelopen zondag hebben Reinou en ik weer een poging ondernomen om de hengsten in Anderen te bewonderen. Helaas kwamen we net op het tijdstip dat ze de paarden gingen verweiden. We hebben de mannen alleen in hun box kunnen bekijken. Eigen schuld, hadden we maar even moeten bellen..... 8)7

Gelukkig staat Annemarie er ook met Nisko en waren we dus niet voor niets gekomen. Nissie heeft een lekkere poetsbeurt gehad en ik heb met m'n mobieltje nog een paar plaatjes geschoten. (Voor Reinou's camera was het helaas te donker)

Nissie op onderzoek
Afbeelding
Afbeelding

jullie ook hier?
Afbeelding

Guitige koppies :D
Afbeelding
Afbeelding

Ondanks dat het errug koud en miezerig was, was't gezellig om weer even met Annemarie bij te kletsen!
Afbeelding
Sabbel

Bericht door Sabbel » wo 22 nov 2006, 08:54

He, das balen zeg. Gelukkig toch niets voor niets geweest, maar toch. Ik had ook wel graag foto's van Topas bewonderd. :D Moet ook nog steeds bellen voor een afspraak... Leuke foto's!
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

Afbeelding
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » wo 22 nov 2006, 10:45

8)7 Aah, wat jammer nou!
Had Topas ook wel graag weer even willen bewonderen op foto's.....
Maar ach er komen vast nog wel meer kansen, toch?!
Nisko ziet er goed uit hoor! :j
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 22 nov 2006, 11:55

Jammer zeg van de hengsten, maar toch nisko nog op de picture :j
Charret

Bericht door Charret » wo 22 nov 2006, 14:57

Nisco is ook best een kanjer om te zien :j
Wat jammer dat je zo'n rit hebt gemaakt en je doel niet echt hebt behaald. Maar goed, goede reden om eens terug te gaan ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » wo 22 nov 2006, 17:37

Achteraf gezien vonden we het helemaal niet erg, het was toch kl*te weer daar in Anderen :o

Ons bezoekje aan de paardjes daarna was ook erg leuk, t weer was daar ook stukken beter :D

En Nanchica hebben we nog opgezocht, die stond er super bij!!

De 1 na laatste foto is echt grappig trouwens, ik helemaal in mn sjaal verstopt hihi.
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Annemarie

Bericht door Annemarie » do 23 nov 2006, 07:59

Yoline schreef:Achteraf gezien vonden we het helemaal niet erg, het was toch kl*te weer daar in Anderen :o

Ons bezoekje aan de paardjes daarna was ook erg leuk, t weer was daar ook stukken beter :D

En Nanchica hebben we nog opgezocht, die stond er super bij!!

De 1 na laatste foto is echt grappig trouwens, ik helemaal in mn sjaal verstopt hihi.
Die een na laatste foto is inderdaad funny. Ik trek een heel vies gezicht omdat Nisko net bezig was een snotje aan mij af te vegen, yuk :r . En op die laatste foto kijkt Nisko ernstig eigenwijs de wereld in haha.
Het weer was idd 's ochtends niet al te best. Maar klaarde rond de middag op en het heeft niet weer geregend.

@Douwina: Namens Nisko nog bedankt voor het kortwieken van haar manen. Ondanks haar slechte gedrag bij het knippen (toerloos draaikonten) is ze er erg blij mee. Alleen heeft ze met haar manen na de buitenrit wel in een hoop stront gerold. Idd, diezelfde bult die ze toen julle er waren net miste :=

@ Charret: idd, goed reden om nog eens af te spreken :D
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Plaats reactie