Fjorden in de Paardenkrant van vrijdag 17 november
Fjorden in de Paardenkrant van vrijdag 17 november
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen
...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft
Alleen jammer dat er een aantal domme fouten in staan zoals v Rodblakke (de fjord = rodblakke, vader is dacht ik Kerria), de foto (dat is niet de helga die stammoeder van de fjorden in Vaassen is, Helga daar is namelijk een Brusvein x Cariena, terwijl die op de foto waarschijnlijk gewoon 'een helga' is met ook nog eens de verkeerde vader) en zo stond er nog iets wat fout geschreven was.

Geluk is de vrucht van intens werk
Die fouten waren mij inderdaad ook al opgevallen. Maar verder vond ik het toch een leuk stukje.Bella schreef:Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft
Alleen jammer dat er een aantal domme fouten in staan zoals v Rodblakke (de fjord = rodblakke, vader is dacht ik Kerria), de foto (dat is niet de helga die stammoeder van de fjorden in Vaassen is, Helga daar is namelijk een Brusvein x Cariena, terwijl die op de foto waarschijnlijk gewoon 'een helga' is met ook nog eens de verkeerde vader) en zo stond er nog iets wat fout geschreven was.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
De vader van de rodblakke Azalia is idd Kerria en zij is van mij, Aloe is van Janine. Ronnie schrijf je ook met 'ie' ipv 'y'. De Helga op de foto is idd een andere Helga, zullen ze wel ergens vandaan geplukt hebbenBella schreef:Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft

Mn pa vond de kop niet zo geslaagd haha