Eerst vanmorgen een uurtje gelest met Tea, ging best goed, ze zweette ook niet meer zo, gelukkig.
Ze kon dus lekker in de wei en ik had er een goed gevoel bij, dus ik tegen mijn vader, zullen we ze in het land zetten?? Nou dat was wel goed..
Eerst Tea dus in de wei gegooid, die ging meteen vreten, die was hongerig van het lessen..
Toen heeft mijn vader Bente meegenomen en ik Caylinn. Hij Bente losgelaten en ik Caylinn nog even vast gehouden, mijn vader deed het draad dicht en pakte de hond, die hadden we even aan een touw gedaan. Caylinn was heel rustig en nadat Bente had gerold en zich even had uitgeleefd en uitgestrekt heb ik Caylinn ook losgelaten. Ze bleef even bij mij staan, liep doodkalm even weg en kwam weer terug. Toen liep ze even naar het hek, wij even gespannen gekeken wat ze ging doen, maar ze keek er even aandachtig naar en liep toen naar de rest.
Kwaliteit is niet zo goed, donker weer en ver weg..
Lekker even eten met de rest..

He, jij ook hier?? Die ken ik wel!!

Hmm, lekker grasjes!! Gezellig met z'n drietjes!!

He, ik ga jou in je neus bijten. Nee ik ga jou in je neus bijten, hihi..

Neus aan neus eten.. Doet me denken aan dat stukje uit de lady en de vagebond... "Deze nacht heet Bella Notte!!"

Zullen we even onze benen strekken!! Nou daar is Bente wel voor te porren!!

En ze gaan los!!!

Wooohoo!!!

Dan komt Timber zich ermee bemoeien..

Aah, ik wordt achterna gezeten door een hond met een identiteitscrisis!!

Wacht even, als ik hem hier afsnijdt..

Dan kan ik daarna hem achterna zitten!!!

Timber, ren voor je leven!!!

Tea, ook spelen?? Nee echt niet!! Gedraag je een beetje.. Tea als Big Mamma!!!

Caylinn heeft geen zin meer, Timber staat er beteuterd bij te kijken...

Caylinn, zullen we weer pakkertje gaan doen??

Echt niet??

Nee, ik mis mijn baasje een beetje..
Aaah, wil je dan een kusje..

Lekker weer grasjes eten??

En Timber, die druipt af..

Het gaat hier dus echt heel goed, en Bente en Caylinn zijn echte vriendinnetjes aan het worden.. Ze staan de hele middag al naast elkaar..
Groetjes esther..