Vandaag was het dan zover, ze zouden tussen half 4 en 4 uur op stal zijn,
Ik was er van uit gegaan dat dit wat langer zou duren, en om half 5 reed er een trailer het erf op

Ik was de hele dag al super zenwachtig... der is ook een hoop mis gegaan vandaag van de zenuwen...

En ja hoor, daar was ze

Ze stapte de trailer uit, en kreeg me paard overhandigd... wist niet goed wat ik moest doen, stond even helemaal versteld... daar stond mijn droom... als klein meisje wilde ik altijd al een Fjord...
Haar even in de bak gezet, iedereen die op stal was kwam kijken, vond echt werkelijk waar super fijn dat iedereen daar stond, iedereen heeft zo met me meegeleefd met Jacky, en nu met deze merrie ! Dat deed me echt goed !!
Nu genoeg gepraat, heb ook wat foto's gemaakt natuurlijk, ze had niet zo veel zin om te blijven staan, achter mij aanlopen en mij kriebelen vond ze veel leuker

Vanavond nog even terug geweest om te kijken hoe het met haar ging, ze is nog niet helemaal geceteerd in de groep, maar dat komt wel.
Even gepoest, dat ging goed, alleen het vast staan vond ze nogal vreemd...Ze is een dappere merrie, overal gaat ze met me mee, overal volgt ze me ! Super !! Erg lief en zacht aardig karkater !!
Maar wel heel slim, ze kan de knoop los maken :lol:
En zo zal ze nog meer leuke verassingen voor me hebben...
Zondag ga ik een zadels passen, als die goed ligt, wil ik die dag er ook op gaan, volgens mij is het opstappen en weg rijden

Bij deze een super bedankje aan de lieve mensen die deze merrie hebben gebracht !! Echt geweldig !!