Ik ben echt superblij, want Odinn is eindelijk bij ons aangekomen (nou ja, eigenlijk bij mijn ouders want daar staat ie). Dit wordt een heeeeeeel lang topic met foto’s en een exclusief filmpje van de kennismaking. Ik heb wel iets van 150 foto’s gemaakt, en toen was ik nog niet klaar, maar mijn kaart was vol, puuuuuuuuuuu….
Hier komen ze aanrijden met de trailer.

En een kijkje in de trailer, hier is hij nog niet echt blij geloof ik, hij zweette behoorlijk. De rest van de dag bleef hij ook zweten, hij druppelde gewoon. Het was ook wel erg warm, maar dat hebben onze Fjord en Shet nog nooit zo gehad. Is het nou een echte ijslander, of (hopelijk) gewoon een beetje gezonde stress.

Louwke brengt hem naar zijn nieuwe onderkomen, door de carport, door de paddock-buitenbak

En hier het allereerste prille contact…

dat bevalt Ofke dus duidelijk niks. Ze is altijd heel rustig en lief, maar nu…. Ze twijfelt er denk ik aan of het eraan ligt dat ze weer een graseetconcurrent krijgt (onder het mom van: ik krijg al zo weinig te eten hier) of dat ze Bonny niet kwijt wil, die zal vast gaan spelen met die nieuwe ruin…
Ze stonden flink te slaan naar elkaar en Odinn zat binnen twee minuten al even vast in het draad (maar goed dat er even geen stroom opstond). Ik ben wel blij dat we besloten hebben even te wachten met het bij elkaar zetten, ze werden alledrie flink opgewonden.
#8 nog een keer snuffelen

#9 Odinn loopt lekker te showen in zijn nieuwe land

#10 En snuffelt heel wat af.

#12Het zand in de paddock is goedgekeurd

#13 zo ook het gras in de wei, een echt robuust paardje, vrijwel de hele dag heeft ie met zijn hoofd naar beneden gestaan.

#14 mooie standfoto

#15 ik met Odinn knuffelen

#16 en mijn zusje natuurlijk ook

#18 nieuw halster passen (praat me er niet van, heeft mijn moeder gekocht, die is helemaal gek van geel)

#19 nog meer knuffelen

#20 grazen

#21 ik zie je niet, ik zie je niet…. Veel toenadering zet er nog niet in…

Bonfire is even de weg kwijt, Ofke is gaan rijden en hij kan natuurlijk niet naar Odinn, dat zou verraad zijn, nou dan maar een uurtje hinniken…

Nou ja, hier dus het filmpje!! Het is een stukje van 1 van de eerste ontmoetingen van Odinn en Ofke. Zet vooral het geluid uit, want het commentaar is bepaald niet hoogstaand (en dat is nog een understatement, en ik praat ook niet plat ;-))
http://www.youtube.com/watch?v=LiRKfLL_xkM
groetjes,
Simone