Anton in de Paardenkrant
Anton in de Paardenkrant
Leuk artikel in de krant van 13 september '06 over het WK mennen in Hellendoorn met foto van Anton:
http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... 408400.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... 408400.jpg
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Stoer, had m nog niet gezien. Wel dat ie met foto in de lokale krant stond, met de openingsceremonie. Dit is overigens niet de meest charmante foto, maar het blijft wel grappig dat hij qua fotos er toch steeds maar weer uitgepikt wordt. Ook met de slotceremonie zag je steeds mensen hem op de foto zetten (of zn manen, of zn benen/zebrastrepen, of wat dan ook).
Overigens, hier dan maar gelijk even de resultaten vermelden:
- Dressuur 6 uit 6, ze reed m wat lauw, waardoor Anton ook dacht: Waarom meer geven als dit ook toegestaan wordt. Was dus superbrave proef, maar niks meer.
- Marathon gediskwalificeerd....maar niet vanwege Anton, die deed alles keurig en schijnbaar behoorlijk snel. Maar Mary begon bij hindernis 6 ipv 1 (lagen naast elkaar). Erg jammer..maar ze heeft wel alles gereden.
- Kegeltjes, idem 6 vd 6. Ze begon super, maar aan het einde werd ze iets slordiger waardoor er in totaal 4 balletjes af gingen en ze een 5e tijd had.
Verder waren ze echt reuze enthousiast over Anton. Hoe braaf hij wel niet was. Hij is echt gruwelijk goed verwend daar, echt op en top werkvakantie voor hem dus.
Verder ook super gedragen qua andere paarden. Alleen de vrijdag had ie zich even in zn element gevoeld met alle gele dames en heren
Maar verder weinig reacties van zijn kant. Hij kon het zelfs goed vinden met zn overbuurman. Lief gewoon. Als die elkaar passeerden terwijl ze ingespannen stonden werd er even tweezijdig gehinnikt....zo heb ik ton nog nooit gezien.
Overigens, hier dan maar gelijk even de resultaten vermelden:
- Dressuur 6 uit 6, ze reed m wat lauw, waardoor Anton ook dacht: Waarom meer geven als dit ook toegestaan wordt. Was dus superbrave proef, maar niks meer.
- Marathon gediskwalificeerd....maar niet vanwege Anton, die deed alles keurig en schijnbaar behoorlijk snel. Maar Mary begon bij hindernis 6 ipv 1 (lagen naast elkaar). Erg jammer..maar ze heeft wel alles gereden.
- Kegeltjes, idem 6 vd 6. Ze begon super, maar aan het einde werd ze iets slordiger waardoor er in totaal 4 balletjes af gingen en ze een 5e tijd had.
Verder waren ze echt reuze enthousiast over Anton. Hoe braaf hij wel niet was. Hij is echt gruwelijk goed verwend daar, echt op en top werkvakantie voor hem dus.
Verder ook super gedragen qua andere paarden. Alleen de vrijdag had ie zich even in zn element gevoeld met alle gele dames en heren

Maar verder weinig reacties van zijn kant. Hij kon het zelfs goed vinden met zn overbuurman. Lief gewoon. Als die elkaar passeerden terwijl ze ingespannen stonden werd er even tweezijdig gehinnikt....zo heb ik ton nog nooit gezien.
Geluk is de vrucht van intens werk
@ Charret, ik antwoord maar even voor Anna, vind ze vast niet erg. Maar je bent van harte welkom!
En dit is weer super reclame voor het fjordenras en voor Bart natuurlijk!
Bart zou wel weer super trots zijn en lopen met een grijnz van oor tot oor
En dit is weer super reclame voor het fjordenras en voor Bart natuurlijk!
Bart zou wel weer super trots zijn en lopen met een grijnz van oor tot oor

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
@Nicole: Amerikanen hebben een overdreven waanzin voor fotos maken met mensen er bij op. Zo ook dus donderdags van mij, maar ook zondags met Bart...kun jij raden hoe trots hij dr op stond 
@Charret: Zoals mijn personal secretaresse (:P) al zegt: Gezellig, je roept maar eens als je tijd hebt!!

@Charret: Zoals mijn personal secretaresse (:P) al zegt: Gezellig, je roept maar eens als je tijd hebt!!
Nou ja de eerst volgende keer dat er weer een WK mennen in Nederland gehouden wordt en het wordt gevraagd, dan zullen we het vast wel doen, goede promotie en leuke ervaring.Evy schreef:Wat een super stoere foto van Anton zeg
Gaaf dat hij zo braaf was, gaan jullie dit nog een keertje doen of was het eenmalig?
Haha, hebben wij ook gemerkt vrijdags, niet normaal! Alle fjordenhoofdjes werden geregeld op de foto gezet, wat heb je daar nu aan als je de paarden niet eens kent :SBella schreef:@Nicole: Amerikanen hebben een overdreven waanzin voor fotos maken met mensen er bij op.
Maar van Anton natuurlijk super gaaf dat hij zo braaf was. Jammer van de disqualificatie zeg!