Keuring Sevenum in de Paardenkrant

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
yvette

Keuring Sevenum in de Paardenkrant

Bericht door yvette » di 01 aug 2006, 12:52

http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... 114520.jpg

Als je hem opslaat en je drukt op het knopje voor bewerken, dan kan je de tekst ook leesbaar zien...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » di 01 aug 2006, 14:43

Leuk stuk wel!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 01 aug 2006, 15:33

Ik zit gewoon vol verbazing te lezen over het feit dat omdat de afstamming inteelt is het paard maar met afstamming onbekend in te schrijven?
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Viv

Bericht door Viv » di 01 aug 2006, 15:45

DeeDee schreef:Ik zit gewoon vol verbazing te lezen over het feit dat omdat de afstamming inteelt is het paard maar met afstamming onbekend in te schrijven?
Daar verbaasde ik me ook over, en vooral dattie het toegeeft. Stel je verkoopt het dier en de onwetende koper gooit er nog eens hengst op met hetzelfde bloed. Nee dan ben je lekker bezig.
Mischien hulpboekers ook maar verplicht DNA testen? Ken er nl wel meer die met inteelt fokken en ze als hulpboek laten inschrijven.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » di 01 aug 2006, 16:01

@ Viv, tis gelukkig een ruin maar ik vind het ook belachelijk. Gebeurt helaas veel vaker idd....stom stom stom |o

Maar wel leuk stukje verder.
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
yvette

Bericht door yvette » di 01 aug 2006, 17:57

Was ook het eerste wat mij opviel toen ik het las.
Als jullie het leuk vinden ga ik gewoon door met het inscannen van de keuringverslagen...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 02 aug 2006, 10:06

Leuk stukje zeg!
Tof dat je het meestal scant Yvette, ik heb de paardenkrant niet meer, maar zo kan ik nog wel de Fjordenstukjes lezen :j
Viv schreef:
DeeDee schreef:Ik zit gewoon vol verbazing te lezen over het feit dat omdat de afstamming inteelt is het paard maar met afstamming onbekend in te schrijven?
Daar verbaasde ik me ook over, en vooral dattie het toegeeft. Stel je verkoopt het dier en de onwetende koper gooit er nog eens hengst op met hetzelfde bloed. Nee dan ben je lekker bezig.
Mischien hulpboekers ook maar verplicht DNA testen? Ken er nl wel meer die met inteelt fokken en ze als hulpboek laten inschrijven.
Ach er zijn zo veel (*soms bewust) intelers in het hulpboek ;)
Zortin is toch ook deels inteelt, en die is goedgekeurd :D Rex en Kvest Halsnaes zijn beide van Knast Halsnaes ;) al is het in de 3e lijn.
Plaats reactie