Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de ABOP!
Ja henancy imka schreef:Wauw amber wat is hij breed geworden! Ziet er super uit hoor
Haha mooi he ! Hij is bijna even groot als Ginnyleoensuzanne schreef:Wat een bink is het toch!! Hij ziet er nu als een echte man uit! het puppy achtige is er onder het zadel helemaal van af! En idd, hij lijkt kolossaal met Ginny erop.
Moet goed komen Amber!
Ja ben echt blij dat hij zichzelf niet in de weg zit, met die dikke nek !!Megan schreef:Wow, dat ziet er al goed uit. Wat heeft ze hem al mooi aan het lopen!
Het staat toch wel mooi hoor op een fjord als je zo'n postuur hebt als Ginny en zo kunt rijden natuurlijkWat richt Toot zijn hoofd / hals mooi op.
Jaa kloptfoss schreef:Dat ziet er goed uit, als hij zich gedragen kan tijdens de ABOP dan moet het wel goed komen maar hengsten kunnen echt anders reageren op ander terrein bij andere hengsten.
Dank je Anita, toch wel een complimentAnita45 schreef:Het eerste dat in mij opkomt is: zonde dat dit beperkt blijft tot de ABOP. Ik snap je keuze helemaal hoor maar toch.......
JaMarijke_ schreef:Ziet er prima uit! Krijgen we binnenkort ook foto's van jou met Charlie?
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de ABOP!
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ja heTamara schreef:wauw Amber, zie er steeds meer Manus in!
Dank je,olivia schreef:Ziet er super uit! ze rijd netjes, het ziet er zo makkelijk uit zo![]()
die abop gaat wel goed komen! maar vind hem met jou ook een mooie combi
Hij is echt nog gegroeid sinds HK, hoogte en breedte.. Gelukkig hahaRoosjuh schreef:Ik ga niet alle 3 de pagina's doorlezen, maar vind hem erg positief nog veranderd sinds de HK. Ginny rijd hem erg netjes! En ik vind hem fijn lopen op de foto's, met die 2 maanden training herken je hem waarschijnlijk niet meer terug ik ben erg benieuwd!