Odin @ vrijheidsdressuur in het zonnetje
Re: Odin @ vrijheidsdressuur in het zonnetje
wat leuk om te zien! wat kunnen jullie dat goed!
hoe ik spagaat doe:
op een heel bepaald punt op de voet tikken en ik zeg spag. In het begin is dat dan jambette maar als hij zijn voet(en) verder zet beloon ik. Dan voet 2 of beide voeten nog iets verder. En als de achter voet verzet wordt er tegen tikken en zeggen dat die achteruit moet. Vaak gaan alle voetjes dan achteruit maar het gaat om het principe.
Dan gewoon weer jambette met woordje spag tot beide voetjes al 1pas verder staan dan normaal enz.
Het is een moeilijke oefening!
hoe ik spagaat doe:
op een heel bepaald punt op de voet tikken en ik zeg spag. In het begin is dat dan jambette maar als hij zijn voet(en) verder zet beloon ik. Dan voet 2 of beide voeten nog iets verder. En als de achter voet verzet wordt er tegen tikken en zeggen dat die achteruit moet. Vaak gaan alle voetjes dan achteruit maar het gaat om het principe.
Dan gewoon weer jambette met woordje spag tot beide voetjes al 1pas verder staan dan normaal enz.
Het is een moeilijke oefening!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Samen mond open is echt de charmanste foto hoor 
Ziet er gaaf uit....Danc is hier echt niet voor te porren...

Ziet er gaaf uit....Danc is hier echt niet voor te porren...
wat een gave foto's zeg! wauw!! hoe lang zijn jullie al bezig om dit alles te leren? en hoe lang doe je dat?
-
Dit is echt zo gaaf! Jullie zijn echt een super team!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- !#niekie#!
- Contacteer:
wauw echt knap!