Drafur nakomelingen Keuring
Re: Drafur nakomelingen Keuring
Zelfs Digai loopt erg leuk, daar heeft Drafur Jeskim zeker verbeterd..
Vind ik het ergens niet jammer dat ik Jes niet nog een keer door draaf heb laten dekken????
Digai is inmiddels alweer een bont fjordje, weer lekker smerig in de wei!!
Vind ik het ergens niet jammer dat ik Jes niet nog een keer door draaf heb laten dekken????
Digai is inmiddels alweer een bont fjordje, weer lekker smerig in de wei!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik vond d kwaliteit van de merries dan ook wel heel goed. Was misschien nog objectiever geweest als er ook een merrie tussen had gezeten die niet zo goed kon bewegen.
Zit er nu wel serieus overna te denken om Celin volgend jaar onder Draaf te doen.
Zit er nu wel serieus overna te denken om Celin volgend jaar onder Draaf te doen.
Ctje 

wendys schreef:Gaan deze foto's ook naar het nederlandse stamboek? Kunnen ze zien wat ze hebben laten lopen. Deze hengst zou toch een aanwinst zijn voor nederland!!!??

Geluk is de vrucht van intens werk
Hier krijgt van Bon spijt van
en duitsland Blij met deze topper.

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
[quote="Miekjuh"]Ik vond d kwaliteit van de merries dan ook wel heel goed. Was misschien nog objectiever geweest als er ook een merrie tussen had gezeten die niet zo goed kon bewegen.
Zit er nu wel serieus overna te denken om Celin volgend jaar onder Draaf te doen.[/
Sally heeft geen super draf, en Genevieve zeker wel!
Zit er nu wel serieus overna te denken om Celin volgend jaar onder Draaf te doen.[/
Sally heeft geen super draf, en Genevieve zeker wel!
Zo zouden ze ook op de premie keuringen moeten kunnen lopen. gewoon los. Je krijgt dan zo,n ander beeld van zo,n veulen als alleen stappen vast ad merrie.
Murell, Tristan en Ezra
Moeten niet alle Drafur-veulennamen met een D beginnen? Of zijn Cleo en Olleke niet van Drafur?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Merrieveulens moeten een naam hebben met dezelfde letter als de moeder. Cleo is van Cariena, Olleke is van Olita.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Olleke was eerst ook Dolleke, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
_Marjon_ schreef:En hoe zit dat bij Genevieve dan?
Hahaha, dat had ik mij ook al afgevraagd. Zelfde geldt voor het hengstveulen van Berechja die niet geweest is. Die heet George.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk overzicht, ze springen er echt uit met de bewegingen. Hopelijk wordt hij gewoon goedgekeurd in NL dat scheelt voor iedereen een hoop gedoe, denk ik.
Veulens van sally en Berechja hebben volgens mij de naam van de merrie voor hun eigen naam staan, dus Berechja's George Clooney is het volgens mij geworden
Ctje 

Volgens mij is het Drafur's George Clooney geworden.
Het is volgens mij niet verplicht om de letter van de merrie aan te nemen. Maar het was wel iets dat me opviel veel werd gedaan.
Het is volgens mij niet verplicht om de letter van de merrie aan te nemen. Maar het was wel iets dat me opviel veel werd gedaan.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Het is Sally's Genevieve, Drafur's George Clooney en Suderhiddighe's Djin
Dacht dat voor merries de beginletter van de moeder wel verplicht was. Maar annabel kan dat met zekerheid zeggen.
Dacht dat voor merries de beginletter van de moeder wel verplicht was. Maar annabel kan dat met zekerheid zeggen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)