Beer onder het zadel (eindelijk!)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
JoyceNan

Re: Beer onder het zadel (eindelijk!)

Bericht door JoyceNan » vr 19 feb 2010, 06:31

kristelhans schreef:Ja ik heb laatst ook even gekeken naar een kinriempje maar hier in de winkel geen gevonden..een vriendin van mij rijdt ook zo.. Net met neusriem gereden maar hij bleef briesen en onrustig doen met zijn hoofd... ding er af gehaald en meneer was weer ontspannen.. Enthousiast is Beer zeker! Blij ei!
Leuke foto's hoor kristel! Jullie gaan als een speer.
Alleen vind ik het beeld waar je zelf aangeeft dat hij niet hangt toch niet echt fijn eruit zien. Vind toch wel duidelijk gewicht op de voorhand maar dat zal tzt wel anders zijn als hij leert het op z'n achterhand te dragen. Stiekum toch is over gezegd hihi :sorry: :+

En wat betreft die neusriem zou ik er ook op zetten net als anderen al aangaven. Juist als hij onrustig wordt. Hij zal het toch moeten leren om met te lopen. Je wilt toch ook fjordsporten, abop ed?
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Kelly

Bericht door Kelly » vr 19 feb 2010, 06:33

Joyce, ik begrijp wel wat jij bedoeld maar dat zegt nog niet dat hij in haar handen hangt ;)
Voor de leeftijd van Beer is het helemaal niet erg als ze eens iets voorover kukelen.

Ik vind het leuke foto's om naar te kijken Kristel.
Al is het alleen maar dat jouw liefde naar Beer er vanaf straalt!

Neusriempje vind ik toch wel een vereiste aan een hoofdstel :j
Zelf heb ik hem ook erg losjes maar het houdt wel het bitje stiller in de mond.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » vr 19 feb 2010, 07:46

Nee idd precies wat jij zegt dat bedoel ik :). En daarom ook dat zal in de loop van de tijd vast beter worden.
Is met alle paarden die beginnen (of ze nou 4 zijn of 14 bijwijze van)

en idd neusriem idd iets wat ze moeten aannemen
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Mir

Bericht door Mir » vr 19 feb 2010, 08:02

Fijne foto's, wat is hij toch een beer geworden in vergelijking met die slungel van vorig jaar :D . Tja neusriem, ik snap de argumenten wel maar heb zelf ook jaren zonder gereden zonder probleem. Alleen dan niet vergeten de keelriem goed vast te maken (heb ook eens met teugels in mijn handen gereden terwijl het hoofdstel ergens beneden bungelde, ergens met een buitenrit O:) ).
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 19 feb 2010, 08:31

Haha, Mir, ik zie het al helemaal voor me!

Ik heb geen ambities om te fjordsporten en aboppen...Ik wil gewoon lekker rijden! Beer hangt echt nooit in mijn handen maar zijn voorkant is zo enorm dat het wel zo kan ogen geloof ik..dat hoofd van hem is zooo groot! En idd, hij is nog maar zo kort onder de man.. Wat ik ook al zei, soms is hij erg zoekende naar zijn hoofdhouding.. Nouja, hij is een en al bereidwilligheid en dat is zooo fijn om mee te werken! Ik heb ook erg veel zin om straks intensiever te gaan lessen!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 19 feb 2010, 08:42

hoe kan een neusriem helpen als hij onder de bakstukken doorgaat? dan zou het sperriempje er ook aan moeten. ik heb hem er ook afgehad, ging best goed, maar toen ik eraf kukelde, heb ik hem er weer opgedaan, al kan ik me niet voorstellen dat dat enig effect heeft gehad, zit tussen mn oren, die bladblazers moeten ze gewoon verbieden.

Ik vindt dat hij voor zn jonge jaren superloopt, en wat kan je hier goed zien dat hij GROOT is. Kristel verdwijnt zowat op zn rug. je hebt de goede naam gekozen voor beer. past precies
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 19 feb 2010, 08:56

Nou, dat was ook mijn eerste gedachte...dus de sperriem moet er aan zitten en die dingen raak ik altijd kwijt haha.. Achja, ieder z'n voorkeur en aangezien ik alleen maar met licht contact rijd en het bit eigenlijk niet door zijn mond getrokken wordt, denk ik dat het zonder neusriem ook prima kan (met kinriempje). Het bit past goed en het hoofdstel zit ook goed.. Ik ga vanmiddag maar weer eens met de hele optoming rijden om te kijken hoe dat gaat (dus met sperriem. Het ligt allemaal in mijn zadelkast dus das geen probleem...
Kelly

Bericht door Kelly » vr 19 feb 2010, 09:05

Je kunt er ook een lage neusriem aan doen ;)
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 19 feb 2010, 09:09

Ja, heb ik laatst gezocht want ik wilde eigenlijk zo'n hoofdstel maar kon het in Zwolle niet vinden..ga er alsnog even naar kijken..volgende week vakantie.. lage neusriem hoort een beetje bij een fjord hihi..
Gerritje

Bericht door Gerritje » vr 19 feb 2010, 10:56

leuke foto's zeg! en zeker voor de tijd dat hij onder het zadel is loopt hij heel mooi. Het is leuk om naar te kijken.

Zijn hoofd oogt inderdaad wel groot :-)
heb je gewoon veel om van te houden moet je maar bedenken ;-)
---
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 19 feb 2010, 11:07

Whaha, Gerritje dat is een goeie! Hij heeft echt een eeeenoormm hoofd! Echt er is niks elegants aan dat giga hoofd! Veel hersenen haha ;).
Plaats reactie