@ ing-1970 - hehehe...die 40 staat mijn man dit jaar tegenaan te hikken, dus ik noem hem ook liefdevol altijd een ouwe knar!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik zou niet durven...knar is toch immers een benaming voor mannen? Voor vrouwen bedenken we wat andersing-1970 schreef:Als je mij maar niet zo noemt,want dan ga ikhaha
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
oooh dat zou wel heel leuk zijn als je nog foto's zou hebbenBella schreef:Hee wat leuk dat we straks Cassper zijn vervolg kunnen lezen hier!
Hij staat nu lekker samen met zijn moeder achter het huis. Knuffel van een dier Cassper en hij heeft inderdaad een wat mottige lange vacht, ook altijd al wat gehad. Denk dat als hij wat meer spieren krijgt dat dat ook wel beter wordt.
Even zien of ik nog ergens foto's heb van Cassper in zijn zomeroutfit.