Ik woon inderdaad in Zuidlaren. Redleijk bij jou en annemarie in de buurt.Lovemischa schreef:ok, maken we er (weer) een fotografen-uitje van! Jij woont toch in Zuidlaren, of is dat een andere Ellen?
Kudde Koniks
geef dan even een gil als je ze ziet, dan komen wij met de turbo jouw kant op!Lolly schreef:Mooi he die Koniks ze staan bijna letterlijk in mijn achtertuin.

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wow die foto dat de hele kudde van je weg loopt, prachtig gemaakt!
het gaat er echt niet zachtzinnig aan toe in zo'n kudde..
trouwens er zijn wel meerdere Koniks kuddes in het land. Gisteren was mijn hoefsmid te paard om samen met nog een stel een kudde konik paarden naar een ander stuk land te drijven.
het gaat er echt niet zachtzinnig aan toe in zo'n kudde..
trouwens er zijn wel meerdere Koniks kuddes in het land. Gisteren was mijn hoefsmid te paard om samen met nog een stel een kudde konik paarden naar een ander stuk land te drijven.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Deze maand zijn ze weer met de roundup bezig in het Lauwersmeergebied, alle Koniks vangen in een kraal de veulens registreren, jonge hengsten eruit en tellen die handel.Lovemischa schreef:geef dan even een gil als je ze ziet, dan komen wij met de turbo jouw kant op!Lolly schreef:Mooi he die Koniks ze staan bijna letterlijk in mijn achtertuin.
Ik heb weleens meegedaan met de roundup maar mijn oude botten willen dit niet meer aan

Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails