sollicitatie(updateje p2)
- Senna&Cajra
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ziet er echt gaaf uit! Ennuh... idd een proef opdracht.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- joske_vuran
- Contacteer:
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik heb nog geen nieuws, eind van de week hoord zaterdag ook nog bij, alhoewel ik me hoop beetje verloren heb, ze zoeken echt iemand met ervaring he!
Heb donderdag nog een brief geschreven!
Stukje eruit;
Ik wil u graag laten weten dat ik naar ons gesprek gelijk ben gaan kijken op de website van www.learnit.nl en heb vernomen dat de cursus Flash in Alkmaar zeer binnenkort van start zal gaan, namelijk maandag 20-08-07
Heel graag zou ik aan deze cursus willen deelnemen zodat ik voldoende kennis in huis heb om de functie als vormgever goed te kunnen vervullen!
Ik ben benieuwd hoe u hier tegenover staat.
Voor de komende jaren bent u dan verzekerd van een goede werkkracht die met passie zich 100% zal inzetten voor orginele en creative advertentie’s en animaties voor Texel Media.
onderaan deze foto geplaatst;

Nou, nu zal die wel door hebben dat ik heeeeeel erg graag die baan wil???
Heb donderdag nog een brief geschreven!
Stukje eruit;
Ik wil u graag laten weten dat ik naar ons gesprek gelijk ben gaan kijken op de website van www.learnit.nl en heb vernomen dat de cursus Flash in Alkmaar zeer binnenkort van start zal gaan, namelijk maandag 20-08-07
Heel graag zou ik aan deze cursus willen deelnemen zodat ik voldoende kennis in huis heb om de functie als vormgever goed te kunnen vervullen!
Ik ben benieuwd hoe u hier tegenover staat.
Voor de komende jaren bent u dan verzekerd van een goede werkkracht die met passie zich 100% zal inzetten voor orginele en creative advertentie’s en animaties voor Texel Media.
onderaan deze foto geplaatst;

Nou, nu zal die wel door hebben dat ik heeeeeel erg graag die baan wil???
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Jeetje balen dat je nog niks hebt gehoord.....Wel goed dat je nog een brief hebt geschreven!! Vind die foto ook echt super die er bij hebt gezet!! nu moet het hem echt wel duidelijk zijn dat je er voor de volle 100% voor gaat
Maarre dat kan ik als opleidingsadviseur van Compu'Train natuurlijk niet goed vinden dat je naar Learn-it gaat!
Haha grapje hoor, Alkmaar is natuurlijk lekker dichtbij
Maar ik blijf gewoon doorduimen hoor, hoop alleen wel dat je dan morgenochtend wat hoort, langer dan 24 uur achter elkaar duimen hou ik nl echt niet vol

Maarre dat kan ik als opleidingsadviseur van Compu'Train natuurlijk niet goed vinden dat je naar Learn-it gaat!

Haha grapje hoor, Alkmaar is natuurlijk lekker dichtbij

Maar ik blijf gewoon doorduimen hoor, hoop alleen wel dat je dan morgenochtend wat hoort, langer dan 24 uur achter elkaar duimen hou ik nl echt niet vol

- Senna&Cajra
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Nou, nog steeds niks gehoord, dus ga ervan uit dat ik verder moet zoeken, ik denk er sterk over om 1 jaar 1 dag in de week studie media vormgeving te doen in amsterdam, dan heb ik wel ervaring en diploma, en ondertussen dan maar weer en baan die niet geweldig is.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel