Die van Nijend lijkt me ook grijs, maar dat is natuurlijk altijd afwachten! Theoretisch gezien iig. kans genoeg

Dat vind ik ook. Hoe een hengst ervoor staat op een bepaald moment heeft niet zo veel te maken met de vererving van zijn goede genen. Maar Zortin X Perla zal vast ook een prachtveulen worden.Ydel schreef:denk dat Kventin altijd mooi blijft, hoe hij er ook uitziet, bedoel...
klinkt heel raar, maar je weet gewoon hoe hij is(karakter) en hoe hij was(uiterlijk).
Dat heeft Claudia ook niet geschreven.Annemarie schreef:Dat vind ik ook. Hoe een hengst ervoor staat op een bepaald moment heeft niet zo veel te maken met de vererving van zijn goede genen. Maar Zortin X Perla zal vast ook een prachtveulen worden.Ydel schreef:denk dat Kventin altijd mooi blijft, hoe hij er ook uitziet, bedoel...
klinkt heel raar, maar je weet gewoon hoe hij is(karakter) en hoe hij was(uiterlijk).
zo bedoel ik het ook niet hoor KelKelly schreef: Dat heeft Claudia ook niet geschreven.
Ze heeft er bijgezet dat het niet meer haar Kwinnie was zoals hij er nu bestond.
En ze wilde graag een veulentje van Perla uit haar Kwinnie.
Als ze bang zou zijn dat hij niet goed zou vererven dan had ze niet al 2 nakomelingen hem op stal staan.
Het zijn meerdere factoren geweest waarom ze uiteindelijk voor Zortin heeft besloten, dat staat hierboven.
Zelf kreeg ik bij de combinatie Perla x Zortin een beter gevoel.
En ik denk (weet zeker) dat het Clau het ook erg leuk zal vinden om straks ook nog een nakomeling te hebben van de hengst waar ze nu heel actief mee aan de slag is!
Gister liep ik overigens alweer met 3 plakken hooi naar de stal toe... ik moet er nog even aan wennen dat mijn pareltje niet op stal staat!
Vergeet niet dat het verschil voor Clau groter is als voor jou.Ydel schreef:
zo bedoel ik het ook niet hoor Kel
maar het was een andere kwinnie, maar niet gelijk een HELE andere kwinnie, zo bedoelde ik het, want zo kwam het soms een beetje over..
hihi, ze vind het gewoon gezellig daar KelKelly schreef:Nou mevrouw heeft zich vandaag gewoon weer laten bespringen maar nog steeds niet hengstig (genoeg).
Gekke merrie dat ze hem er wel oplaat!
Ze wil ook gewoon gezellig met hem voor de box knuffelen vertelde Claudia
Volgens mij heeft ze er gewoon geen idee van wat de bedoeling is