NIEUWE AANWINST!! DA GEWEEST!!! PAG 3

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
yvette

Bericht door yvette » wo 21 feb 2007, 17:52

Op die laatste foto's vind ik het weer wat lastiger te zien. Komt misschien ook doordat de deken wat afleidt. Maar ze is gekeurd door de dierenarts en ik zou daar maar gewoon op afgaan. Bij twijfel zou je nog even contact met hem/haar kunnen opnemen...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
claudia

Bericht door claudia » wo 21 feb 2007, 20:40

Je moet lekker van je paardje gaan genieten.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » wo 21 feb 2007, 20:49

Hey leuk paardje!

Waar heb je haar staan?
Viv

Bericht door Viv » do 22 feb 2007, 04:34

Vjestagirl schreef:Hey leuk paardje!

Waar heb je haar staan?
Aan de foto's kun je toch duidelijk zien dat het het kleine Ros is in Wijk ;)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » do 22 feb 2007, 05:45

brendaatjuh schreef:
Pablo heette hij en was groot, 1,75m schofthoogte.
Hey charret
Is dit Pablo van Tat?

Nee :)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » do 22 feb 2007, 07:16

lientje schreef:
Beetje normaler reageren mag ook wel
fouten maken is menselijk en zoals ik al eerder zei en nu met andere zin ik maak er geen woorden meer aan vuil, omdat ik geen zin heb om een kinderachtige discussie te voeren ze lijkt gewoon op een paard dat ik ken!

enfin cindy voor jou veel plezier ermee ik hoop dat je het ver gaat schoppen met je mooie tricolor

gr
Leentje

Bericht door Leentje » do 22 feb 2007, 07:34

jeetje wat n gekibbel weer!
ik hoop dat je veel plezier hebt aan tricolor,gave naam iig!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Amber_

Bericht door Amber_ » do 22 feb 2007, 08:12

brendaatjuh schreef: lientje schreef:
Beetje normaler reageren mag ook wel
fouten maken is menselijk en zoals ik al eerder zei en nu met andere zin ik maak er geen woorden meer aan vuil, omdat ik geen zin heb om een kinderachtige discussie te voeren ze lijkt gewoon op een paard dat ik ken!

enfin cindy voor jou veel plezier ermee ik hoop dat je het ver gaat schoppen met je mooie tricolor

gr
Jij beweerde dat Cindy haar paard vroeger Pablo heette.. Dus dat is wat anders dan dat je segt dat ze erop lijkt !
Zonder dat je gelijk aanvalt als iemand dat tegen je zegt :).
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » do 22 feb 2007, 08:17

zoals IK al zei amber ik maak er geen discussie van, want daar heb ik geen zin in,kunnen we het gezellig houden of kunnen we dit anders in pb afhandelen??

nogmaals cindy veel plezier met je paardje!

gr bren
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 22 feb 2007, 08:19

Jammer dat ze niet bij Uniek op stal kan, maar dan is dit een handige oplossing inderdaad!
Viv schreef:
Vjestagirl schreef:Waar heb je haar staan?
Maar niet iedereen kent (of wil) het kleine ros kennen O:)
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 22 feb 2007, 10:11

haha jongens.... ik vat helemaal niks verkeerd op hoor!! ben blij dat jullie allemaal zo opletten!! soms aan de hand zet ze ze inderdaad iets onderstandig... heb er op gelet, maar tijdens het rijden of in de stal weer heel vaak gewoon.... dus bel voor zekerheid nog ff met mijn eigen veearts!! je weet maar nooit!! verder loopt ze super!

En over jullie kleine discussie...... het is een MERRIE en ze is 1.65 en komt uit Overijssel daar heeft ze 2 jaar gestaan...... waar charet en die andere het over hadden over die Pablo was dus een ruin..... dus vond die opmerking idd een beetje grof met 'hoe jij je paard noemt moet je verder zelf weten en je moet beter lezen' want ik ben expres nog een x gaan kijken, maar charet had het over een RUIN die op haar lijkt!!!!

alles weer helder?? hahahaha neem verder niemand wat kwalijk hoor! en ben wel benieuwd hoe die ruin er dan uitziet !!!!

groetjes Cindy
PS ze staat inderdaad op het ros...... ik heb Uniek 500 m verderop staan, maar daar was geen plek (maar 8 stallen) en heb geen zin om van plaats naar plaats te rezien voor 2 paardjes!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » do 22 feb 2007, 11:43

Viv schreef:
Vjestagirl schreef:Hey leuk paardje!

Waar heb je haar staan?
Ik kom echt nóóit op t kleine ros :P. Ben er geloof ik in m'n hele leven 2x geweest. Keuringen loop ik in Beekbergen (is met de trailer een goede 3 kwartier, dus prima te doen).

Nou Cindy, hopen dan maar dat er een stal vrijkomt bij Uniek, het lekkerst is je paardjes bij elkaar natuurlijk :P!

ps: hoe gaat het verzorgster zoeken? O:)
Vera

Bericht door Vera » do 22 feb 2007, 12:17

Als de veearts haar heeft goedgekeurd zou ik me er niet druk om maken dat ze op de foto onderstandig lijkt! Op een foto is toch moeilijker beoordelen dan in het echt.

Lekker genieten van je paardje hoor! (en natuurlijk van die slome fjord :o )ddd
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 22 feb 2007, 15:06

Nou jongens.... aangezien het me toch niet lekker zat.... toch maar even Jan Kroes laten komen (mijn eigen dierenarts!)
Ze is in zijn ogen 'ietsje onderstandig' zowel voor als achter (ik had achter wel gezien, maar vond ik minimaal!)
het was echt niet erg.... toen moest ik ff stukje draven (!) ze loopt gewoon superruim en dat vond hij dus ook :D dus hij zag echt totaal geen probleem....
Hij zei 'volgens mij zit daar wel héél wat beweging in!!!' (ze ging snurkend en zowat als een tuiger over het terrein!! :D )
Toen nog even gevoeld:
Zo keihard en droog beenwerk, dat ze niet snel wat zal mankeren.....
Hij zei: hoeveel paarden lopen er wel niet kreupel mét rechte benen? nee ik zou me niet druk maken om deze ! Ze loopt ruim genoeg en heeft super beenwerk!

Dus me is happy :D

En tja hij zei ook nog: als je topdressuur wilt rijden, moet je een perfevt paard hebben.... maar ja wie heeft er nou zomaar even het geld om een ferro of jazz nakomelingetje te kopen?! haha en die 'top' is eigenlijk alleen te bereiken als paarden je fulltime leven is en het geld hebt voor én een goed paard én de instructie.... en dat heb ik ook niet :D
Dus ik ben weer helemaal blij!!!
Het ZZ-licht zou leuk zijn!! haha, moet gewoon niet halthouden! :D

Vjestagirl: ik heb er eentje van bijna 18 die doet haar nu 3 dagen.... een ander meisje zou nog mailen als ze bij het ziekenhuis was geweest voor haar knie, maar nooit meer wat gehoord....
en vanavond krijg ik nog te horen van een ander meisje (13) die misschien wel wilt en het niet erg vind dat ze weinig kan vanwege het veulen......
was ook al op de wildkamp geweest.... maar ja én drachtig én betalen vinden de meesten al weer niks.... + marjan zei ook dat het de tijden van vroeger niet meer zijn met verzorgsters.... vroeger had ze er één voor één paard de hele week.... nu 15 op een dag per paard en dan nog hopen dat ze op komen dagen.......... dus tis gewoon moeilijk al helemaal als je er wat geld voor wilt zien!!!
Charlot

Bericht door Charlot » do 22 feb 2007, 16:08

He Cindy! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Jan Kroes is een fijne dierenarts en die zegt het ook echt als het niet goed is. Heel veel plezier met je paardjes.

Qua verzorging heeft Marjan echt gelijk. De tijden van vroeger zijn veranderd. We mogen blij zijn als alle paarden op de niet lesdagen verzorgd worden.
Tjico en ik zijn M2- Fjordsport!!!
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 22 feb 2007, 16:11

Charlot schreef:He Cindy! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Jan Kroes is een fijne dierenarts en die zegt het ook echt als het niet goed is. Heel veel plezier met je paardjes.

Qua verzorging heeft Marjan echt gelijk. De tijden van vroeger zijn veranderd. We mogen blij zijn als alle paarden op de niet lesdagen verzorgd worden.
heej dankjewel!
en ja daarom heb ik ook om hem gevraagd.... ik laat hem eigenlijk altijd komen ook voor uniek.....

en ja die verzorgsters van tegenwoordig...... wel jammer!!!! ik weet nog dat ik samen met Suzette Polly (shetlander voor de rest) de hele week verzorgde!!! jammer dat dat zo over is..... ze mogen blij wezen dat ze het daar gratis mogen!!!!!
yvette

Bericht door yvette » do 22 feb 2007, 18:19

Fijn dat je wat gerustgesteld bent. En ook een nakomeling van Jazz of Ferro garandeert helemaal niets hoor...
Heel veel plezier nogmaals en succes met je zoektocht naar een verzorgster! (weet uit ervaring hoe moeilijk dat is).
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 22 feb 2007, 18:24

nee dat is wel zo.... je weet het natuurlijk nooit vantevoren, maar de beste sportpaarden worden door die 2 toppers geleverd... (schijnt :D )

Ja ik ben blij dat ik er in ieder geval 1tje heb gevonden!!!!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 23 feb 2007, 09:13

Charlot schreef:Qua verzorging heeft Marjan echt gelijk. De tijden van vroeger zijn veranderd. We mogen blij zijn als alle paarden op de niet lesdagen verzorgd worden.
Dat is wel erg sneu! Maar vroeger was je gewoon 'in de hemel' als je een verzorgpaard had, jammer dat dit nu niet meer zo is...
Krista

Bericht door Krista » vr 23 feb 2007, 09:22

Fijn dat je nieuwe paardje goedgekeurd is door je eigen dierenarts!
En los van wie de vader of de moeder is, het belangrijkste is dat jij er plezer mee hebt toch?!

Overigens snap ik de hele discussie niet over de beenstanden van jouw nieuwe paard maargoed das mijn mening. Als er iemand een nieuwe fjord heeft en die plaatst foto's heb ik nog nooit zulke opmerkingen gelezen. Terwijl ik toch zo vaak fjorden zie, hier en IRL die geen perfecte beenstanden hebben of andere beperkingen in hun bouw...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Plaats reactie