Rara: Van wie?
Ik ben benieuwd van welke hengst hij/zij komt
Maar aan de andere kant lijkt Aryn weer helemaal niet op andere Jarsnakomelingen.
grappig, maar ik vind het koppie wat van Aryn weg hebben en Aryn is een Jars nakomeling........Ydel schreef:jars?
Maar aan de andere kant lijkt Aryn weer helemaal niet op andere Jarsnakomelingen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
eehm nicole, benthe is een Reinar.Nicole schreef:Pff ik vind um wel moeilijk!
Maar mijn eerste ingeving is Reinar.
Alhoewel het Benthe ook kan zijn...

Ik vind het echt heel grappig dat er zoveel verschillende hengsten naar voren komen.
@Mijn zus: Zeg je bent wel flauw hoor, om ze allemaal zo in spanning te houden. Maar de aantal pag. wordt wel veel zo.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Ok ok....jammer dat Daphne(T) hier niet voorbij gekomen is, want die had het na die laatste foto meteen geweten. Dat is namelijk haar Aliena/Arwen. Oftwel, de meneer in het eerste bericht is Yvon, en men begon hier super. Antwoord is tot in de perfectie eigenlijk wel voorbij gekomen.
Reinar x Pauliena (- Tunar x Cariena (- Oswin))

maar wel erg grappig dat sommigen er, na een beetje twijfel, toch nog zo van gedachten kan veranderen.
Reinar x Pauliena (- Tunar x Cariena (- Oswin))

maar wel erg grappig dat sommigen er, na een beetje twijfel, toch nog zo van gedachten kan veranderen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Mijn eerste ingeving toch goed!
Jolster heeft wel heel veel nakomelingen...sultan schreef:Ik vind hem/haar eerlijk gezegd veel op onze Sultan lijken. Ook zo'n onschuldige look. Maar Sullemans kan geen nakomelingetjes meer maken zijn ouders zijn Lilian en Jolster en komen uit Zeeland deze hebben niet zo veel nakomelingen geloof ik.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Het was erg grappig om te zien, want de eerste die reageerde in dit topic (Reinou) had het meteen goed. 
Had ook niet anders van je verwacht Reinou.
Maar ik moest bij de foto van Aliena ook even kijken voordat ik het door had, dacht eerst dat me zus nog een foto van yvon neergezet had.
Maar veel mensen zaten helemaal goed.

Had ook niet anders van je verwacht Reinou.

Maar ik moest bij de foto van Aliena ook even kijken voordat ik het door had, dacht eerst dat me zus nog een foto van yvon neergezet had.

Maar veel mensen zaten helemaal goed.
Giel
Norvyn
Norvyn
- Marin&Nimpfie!