ik zag net ook wat andere foto's van mabeltje en vind het lang toch wel erg lief staan

alleen dat ze zo recht zijn vind k ietsje minder mooi
maar de keuze is natuurlijk aan jou

Ik denk dat ze daar nou weer net te kort voor zijn en ze zijn ook nog eens behoorlijk dik, ik denk dat een hengstenvlecht op dit moment niet te doen is bij Mabel.Sunshine_Superfjord1 schreef:je kan ook gewoon elke keer een hengstenvlecht indoen, dat staat super chique en mooi, mooier dan lang of in een boog vind ik zelf. maar het is jouw paard, dus jouw keus
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Dat kenmerk is eigenlijk niet een raskenmerk, dat hebben mensen er van gemaaktnina1993 schreef:Kort kort kortWaarom? Het is ten eerste een van de raskenmerken en ten tweede vind ik het niet zo geweldig staan. Het is en blijft natuurlijk jouw beslissing, maar ik zou het wel weten...
Kelly schreef:Dat kenmerk is eigenlijk niet een raskenmerk, dat hebben mensen er van gemaaktnina1993 schreef:Kort kort kortWaarom? Het is ten eerste een van de raskenmerken en ten tweede vind ik het niet zo geweldig staan. Het is en blijft natuurlijk jouw beslissing, maar ik zou het wel weten...
In het wild hebben ze toch echt lange manen.
Heb je foto's van haar met korte manen?
Oke aller eerst ben ik het hier mee eens,het is jou keuze.Janine schreef:Bedankt voor het typerenSaar schreef:Ik ga niet stemmen in je poll, want van mij "moet" je niks![]()
Mijn mening is, zolang je het niet zeker weet, lekker laten hangen en zien wat er van komt. Als je het nu afknipt terwijl je er zelf nog niet helemaal over uit bent, krijg je er zeker spijt van. De mening van anderen vragen heeft in dit geval ook niet zoveel zin, want je moet doen wat jij leuk vindt, en niet wat anderen leuk vinden. Jij kijkt er iedere dag tegen aan, wij niet
En bedenk dat als je besluit om het af te knippen, je niet gelijk een mooi boogje kan maken![]()
Ik deel Saar's meningjij moet iedere dag tegen mabel aan kijken en wij niet
dus jij moet doen wat jij het leukste vind.
Het enigste wat nu minder mooi aan de manen is, is dat het zo recht is...
Ik zou ook pas gaan knippen als je voor 200%zeker weet dat je het er af wil, want tot je weer zo ver bent, duurt weer even hoor
Oke maar waarom zit er dan een aalstreep die door de manen loopt???Jenny schreef:Kelly schreef: Dat kenmerk is eigenlijk niet een raskenmerk, dat hebben mensen er van gemaakt
In het wild hebben ze toch echt lange manen.
Heb je foto's van haar met korte manen?
Precies, je haalt me de woorden uit de mondDit is toch echt geknipt....
Sokken, aalstreep, 2 kleuren manen, DAT is rastypisch in mijn ogen.... Maar ok meningen verschillen![]()
Verder vind ik dat je er eigenlijk voor moet zorgen dat ze wat minder netjes recht hangen. Wat natuurlijker, nu zijn ze veels te recht, geknipt ed... Laat ze gewoob groeien en doe er niets meer aan.... Hoogstens dat je ze nu even recht trekt
Maar ieder z'n eigen mening...
maar een fjord is geen prezwalski...... en die streep zit er heus zniet zodat wij dan dat zwart 2 cm hoger kunnen knippen hoor.... dat is gewoon de oerkenmerken, een wild/aalstreepNicole_love_Primair schreef:Oke maar waarom zit er dan een aalstreep die door de manen loopt???Jenny schreef:
Precies, je haalt me de woorden uit de mondDit is toch echt geknipt....
Sokken, aalstreep, 2 kleuren manen, DAT is rastypisch in mijn ogen.... Maar ok meningen verschillen![]()
Verder vind ik dat je er eigenlijk voor moet zorgen dat ze wat minder netjes recht hangen. Wat natuurlijker, nu zijn ze veels te recht, geknipt ed... Laat ze gewoob groeien en doe er niets meer aan.... Hoogstens dat je ze nu even recht trekt
Maar ieder z'n eigen mening...
Prewalskie's schuuren hun manen ook kort..
Nee maar een Fjord is ook geen wild paard.lientje schreef:maar een fjord is geen prezwalski...... en die streep zit er heus zniet zodat wij dan dat zwart 2 cm hoger kunnen knippen hoor.... dat is gewoon de oerkenmerken, een wild/aalstreepNicole_love_Primair schreef: Oke maar waarom zit er dan een aalstreep die door de manen loopt???
Prewalskie's schuuren hun manen ook kort..