De drie mannen weer op de kiek
Re: De drie mannen weer op de kiek
Wauw, Hummer al gelijk met een boogje. Gaaf!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Thanks Claudia! Wauw wat een leuke reacties op Castor. Ik vind hem ook knap, maar ben bevooroordeeld natuurlijk
Al haalde hij met keuren vorig jaar vast ook niet voor niets 38 punten 
Ja goed he Anita! Hij had heerlijk in de bagger liggen rollen en mede door zijn vieze manen blijven ze ook gelijk aardig staan haha.
Nu moet hij zelf nog even een beetje groeien, maar dat komt ook wel goed. Hij heeft de afgelopen maandjes al een mooie slag gemaakt.

Ja goed he Anita! Hij had heerlijk in de bagger liggen rollen en mede door zijn vieze manen blijven ze ook gelijk aardig staan haha.
Nu moet hij zelf nog even een beetje groeien, maar dat komt ook wel goed. Hij heeft de afgelopen maandjes al een mooie slag gemaakt.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Nou ja.....
Zo snel kan het gaan. Hummer is verkocht!
In ieder geval gereserveerd. Als alles doorgaat gaat hij een paar dorpen verderop wonen bij een 9 jarige Tinker en een jaarling shetlander.
Oeh wat zullen Enzo en Hummer elkaar gaan missen!
Ik mocht Enzo en de shetlander van die mevrouw wel ruilen, maar ik wil Enzo toch niet graag kwijt.
Ze wennen vast aan de nieuwe situatie...toch?
Oh en gelukkig vond de mevrouw die kwam kijken een boogje gaaf!
Zo snel kan het gaan. Hummer is verkocht!
In ieder geval gereserveerd. Als alles doorgaat gaat hij een paar dorpen verderop wonen bij een 9 jarige Tinker en een jaarling shetlander.
Oeh wat zullen Enzo en Hummer elkaar gaan missen!
Ik mocht Enzo en de shetlander van die mevrouw wel ruilen, maar ik wil Enzo toch niet graag kwijt.
Ze wennen vast aan de nieuwe situatie...toch?

Oh en gelukkig vond de mevrouw die kwam kijken een boogje gaaf!

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet