Hoezo, ik vind mijn baas wel erug lief en handig?
-
Re: Hoezo, ik vind mijn baas wel erug lief en handig?
Haha Annabel, dat dacht ik ook toen ik Djambo zo zag. Dat is echt 4 hoeven op Jeroen zijn buik! Wat een maatjes.
Ik vind Gino leuk!!! Je hebt een heerlijk stel daar bij elkaar.
Ik vind Gino leuk!!! Je hebt een heerlijk stel daar bij elkaar.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Wat een heerlijke update weer van je fjordenfamelie ze zien er stuk voor stuk goed uit hoor en Jeroen is echt een man van goud die kan toch alles he 

wat fijn zo'n handige baas maar toch prettig dat jouw fjorden goed in de gaten houden of het allemaal wel goed gaat.
Ja Annabel, dat is hij zeker. Maakt het ook zo moeilijk om hem weg te doen maar dat moet toch echt. Als Jeroen het nou leuk zou vinden om lekker met hem aan de slag te gaan voor de kar maar dat doet hij dan weer niet. Behalve dat er hier gewoon te veel komen is het naar Djambo ook niet eerlijk vind ik om hem maar te laten staan, hij wil zo graag iets doen.Bella schreef:Wat is er nu fijner dan gezelschap tijdens het werk. Mooi gezicht en Djambo is stiekem ook wel echt Jeroen zijn paard, toch?
En heerlijk zo die drinkbakken of niet? Theo heeft het hier ook (deels) nu gemaakt (bij de bak, paddock moet nog) en het scheelt zoveel gesmeer, gesleep en gezeur.
Met de drinkbakken ben ik idd erg blij. Dagelijks als ik achter kwam om te voeren en de tonnen bij te vullen lagen er minstens 2 ondersteboven en zaten ze dus zonder. Vastzetten met een beugel hielp niks.
Maar Jeroen zag er ook al weer een nadeel in, er zou hierdoor minder contact met de paarden zijn. Nou, als je deze foto's bekijkt zit het wel goed met dat contact, haha.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, mijn kudde vindt altijd wel gretig aftrek bij jullie haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Altijd even hulpvaardig en uitbundig die blondjes, heb ook nog nooit meegemaakt dat ze er zich niet mee kwamen bemoeien als je rond de wei bezig bent 

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
* 02-05-2001 † 05-02-2012
Gezellig 'familie' kiekjes. Is toch altijd een feestje om zo bij de paarden bezig te zijn. Gezelschap genoeg.
Je proeft gewoon de relaxte sfeer die er hangt.
Je proeft gewoon de relaxte sfeer die er hangt.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Je hebt echt een leuke fjordenfamilie daar staan Anita! Ik vind Ferro erg leuk! Flinke kerel is dat al of lijkt dat maar zo?
Ideaal, automatische drinkbakken!
Haha, en wat zijn ze nieuwsgierig he!
Ik zeg het elke keer weer volgens mij, maar je hebt een prachtig stel paarden Anita.
Haha, en wat zijn ze nieuwsgierig he!
Ik zeg het elke keer weer volgens mij, maar je hebt een prachtig stel paarden Anita.

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Wow wat een mooie kudde.
En wat herkenbaar hoe die paarden reageren op klussen. Hier lopen de dames dan ook altijd graag in de weg hahaha
En wat herkenbaar hoe die paarden reageren op klussen. Hier lopen de dames dan ook altijd graag in de weg hahaha
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
hahahha heerlijke foto's 

@Daphne, hij is niet overdreven groot hoor. Ongeveer zoals Celony en Djambo maar daarbij vergelijken is hij natuurlijk nog wat smaller. Celoon is op 1.45 gemeten en Djambo op 1.44.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Haha, wat heb je er een leuk verhaal van gemaakt...
Aan de foto's te zien is het echt een geweldig gezellige boel daar bij jou zeg, zo de hele familiy bij elkaar... 

Leuke reportage Anita! Zo lijkt een klus die in eerste instantie vervelend lijkt, toch een stuk minder erg! En wat heeft Meline mooie appeltjes op haar buik. Zoooo herkenbaar dat ze de onbereikbare grasjes proberen te pakken en wat heeft Ferro een zwaar leven hè?!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Altijd fijn als ze de baas willen helpen, hoeft Jeroen het niet alleen te doen.
Fendora heeft wel een mooie kleur.
Fendora heeft wel een mooie kleur.
Djambo vind ik toch wel een leuk paard hoor en je kunt aan hem merken dat hij graag aan de slag wil. Hier met het trekken al en toen die keer in de bak met longeren was hij ook zo leuk en hij had het zo snel door!! Denk dat het voor hem wel leuk zou zijn als hij bij iemand kwam die er echt mee bezig gaat en denk dat die persoon er ook een leuk paard aan gaat hebben!!
Maar wel moeilijk natuurlijk!!
Verder kan ik alleen maar zeggen, nieuwsgierig, uw naam is fjord!!
Maar wel moeilijk natuurlijk!!
Verder kan ik alleen maar zeggen, nieuwsgierig, uw naam is fjord!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leuke foto's Anita!
Ben je er al uit of je Meline weer laat dekken? Of Fendorra natuurlijk, dat kan ook.
Jullie situatie wat betreft fokken lijkt zo ontzettend op dat van ons. Een goede merrie(s) om mee te fokken, gevoel zegt ook hup naar de hengst. Maar verstand zegt: dan moet er ook eerst wat verkocht worden, maar wie? Bij ons precies hetzelfde.
Ben je er al uit of je Meline weer laat dekken? Of Fendorra natuurlijk, dat kan ook.
Jullie situatie wat betreft fokken lijkt zo ontzettend op dat van ons. Een goede merrie(s) om mee te fokken, gevoel zegt ook hup naar de hengst. Maar verstand zegt: dan moet er ook eerst wat verkocht worden, maar wie? Bij ons precies hetzelfde.
Wat een prachtige reportage, ze staan er allemaal zo heel luxe bij!