Verrassingsbezoekje aan Spionagehoofdkwartier "H" in Balloo

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Nathalie

Re: Verrassingsbezoekje aan Spionagehoofdkwartier "H" in Bal

Bericht door Nathalie » ma 21 nov 2011, 15:53

Dank jullie voor de leuke reacties :)
Wendy1708 schreef:Heerlijk, zo'n kleuterklas met Fjorden! Alhoewel ze al behoorlijk opgeleid zijn, lees ik! :D Leuk kereltje is Heros!
Wat een pech heb je met je val van Cos! Zie je wel, als "vrouwen van onze leeftijd" van een paard stuiteren hebben we ook gelijk wat. 8)7

Ik heb een leuke Fjordenkaart voor je gemaakt met PSP! Ik vind 'm wel wat van Cos hebben!

Afbeelding
pfffffffffffffffft...als ik nou tenminste nog had kunnen zeggen dat ik er tijdens een ruige cross-wedstrijd tijdens de jump over een caviaflat van 5 verdiepingen spectaculair was afgedoken.....maar nee :') (alhoewel...ZEGGEN kan ik dat natuurlijk altijd :P :P)
Wat een leuk kaartje! :D (zou alleen maar wensen dat Cos z'n manen zo lang waren, heb alle hoop op Heros gevestigd ;) )
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » ma 21 nov 2011, 16:54

Dus je bent NIET over een 5 hoge cavia flat gevallen met crossen.. hmmmmm, dat was wel zo spectaculair geweest.
Wou net vragen hoe de cavia's ervan af gekomen waren.. Zo onder de hoeven van Cos...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Nathalie1985
Contacteer:

Bericht door Nathalie1985 » di 22 nov 2011, 08:43

super het verhaal bij de foto's !!!
Plaats reactie