Kijk nou hoe leuk!
- Machteld&Falco
Re: Kijk nou hoe leuk!
Ziet er heerlijk uit Kristel. Gelukkig kan je bij Beer terecht. Slecht nieuws sucks...
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- kristelhans
Jaa, dan is rijden extra fijn... ik ben een uber-optimist dus het komt allemaal goed..alleen op het moment zelf wel even slikken. Hoe gaat het buitenrijden met Falco? Heb je toch ook weer wat opgepikt?
- Ilonka
Leuk leuk leuk! De Sahara, zo vaak met Ilonk in volle galop er over geweest (tja kleine meisje op sterke Fjorden ik had natuurlijk geen reet te vertellen...)
Schabrakjes en Massimo Trail is een dramatische combinatie. Ik knip al jaren vierkante dekjes in model zodat ik een zadelvormige heb.
Schabrakjes en Massimo Trail is een dramatische combinatie. Ik knip al jaren vierkante dekjes in model zodat ik een zadelvormige heb.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Fijn dat je je zinnen even kunt verzetten bij Beeremans. En nu je auto, rijbewijs en trailer tot je beschikking hebt kan dat natuurlijk overal. Veel plezier maar ook veel sterkte voor het slechte nieuws.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wow, wat een gave omgeving is dat! Fijn dat je daar terecht kan, ff verstand op nul en lekker gaan.
@ Kristel: hihi moet het ook gewoon doen, maar ben altijd afhankelijk van anderen he. Heb geen E, geen auto voor een trailer en geen trailer hihi.. (officieel zelfs geeneens een paard
)
Maar als Annabel binnenkort weer enig sinds kan rijden moet ik haar maar eens charteren voor een bosrit met de beide heren.

Maar als Annabel binnenkort weer enig sinds kan rijden moet ik haar maar eens charteren voor een bosrit met de beide heren.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wauw, wat een plek om buiten te rijden!
En ja, je gezicht spreekt voor zich