Zoysia en Gardje
Re: Zoysia en Gardje
Het uitgestrekte Groninger land. Heeft toch wel wat en dat vinden de paarden ook zo te zien. Geweldig gezicht.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zie ik dit topic nu pas...
Jiiiiiieeeeehhaaaa, dit vinden ze leuk! Heerlijk zo'n paddock voor paarden die niet de hele tijd op gras kunnen. Beter dan de hele tijd op een postzegel staan. Zoy ziet er goed uit. Maareh, nog niks niet slanker dan toen je haar kocht he?
Gard is ook erg leuk. Stoere knul.
Mirjam

Jiiiiiieeeeehhaaaa, dit vinden ze leuk! Heerlijk zo'n paddock voor paarden die niet de hele tijd op gras kunnen. Beter dan de hele tijd op een postzegel staan. Zoy ziet er goed uit. Maareh, nog niks niet slanker dan toen je haar kocht he?

Gard is ook erg leuk. Stoere knul.
Mirjam
prebalia schreef:Die hebben Mirjam en Ruud gespaardErica_88 schreef: Wat een mooie lange manen, lang over gedaan zeker?Erica had eerst ook lange manen, stond wel stoer.
Die van Gard mogen ook groeien, dus die heeft voorlopig een badhairday
Shesannie, ik zal vanmiddag even opletten! Is dat in de bocht waar de weg van het kanaal af gaat of dichter bij Adorp?
iets ervoor nog als je vanaf adorp komt aan de linker kant bij fiets oversteekplaats, ik woon bij dierenopvang Groningen
voor de deur staat mijn Fjordje

@Mirjam: zijn allemaal spieren
Ze is gelukkig al weer stuk slanker dan deze zomer. De foto van bij jullie hangt boven mijn buro als voorbeeld van hoe slank ons doel is 
@shesannie: dan weet ik welke het is! Hij kan wel goed tegen gras of niet?

@shesannie: dan weet ik welke het is! Hij kan wel goed tegen gras of niet?

Ze kan er inderdaad heel goed tegen maar moet alsnog wel opletten hoor, soms is ze wel wat TE vet.
Heb haar gezien vanmiddag! Leuk te weten dat jij daar woont
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar dat precies in grunn is, ik woon namelijk ook in grunn, maar dan tegen de grens van friesland..
wat erika waar ik woon of waar Prebalia ( sorry weet je echte naam niet ) woont.
Ik, Jorunn, woon tussen Zuurdijk en Houwerzijl.
Ik vroeg me al af wanneer Gard ons eens een kaartje zou sturen, maar hij heeft het te druk met rennen en eten natuurlijk. Wat heeft hij het getroffen 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
shesannie schreef:wat erika waar ik woon of waar Prebalia ( sorry weet je echte naam niet ) woont.
Ik bedoelde Prebalia, oftewel Jorunn. Was niet zo duidelijk in mijn post. Leuk dat er wat fjordeneigenaars/liefhebbers in de buurt wonen.
Ja hij vermaakt zich prima met zijn 3 moekesJilly schreef:Ik vroeg me al af wanneer Gard ons eens een kaartje zou sturen, maar hij heeft het te druk met rennen en eten natuurlijk. Wat heeft hij het getroffen

Gard gaat weer een beetje de hoogte in, hopelijk groeit ie niet teveel want vond m net mooi qua maat. Verder is t echt een lieverd, net als Zoy, altijd even komen als ie me ziet,altijd blij.
@Erika: zal de Wilp eens opzoeken, ben nog beetje aan inburgeren hier dus heb de topografie niet helemaal goed in t koppie