Annemarie de foto's zijn niet bewerkt, komt door Bordermaker. En het was mooier licht om te fotograferen dan toen in het Zwanemeer
Idd dat geluid als ze eraan komen denderen richting de zee, door die duin, kippevel, machtig geluid.
Ze moeten er idd erg zwaar aan trekken. Maar dat zwarte paard rechts voor (van voren gezien), ik heb me er om bescheurd, die was zo bloedfanatiek. Ze blazen steeds op een fluitje als ze moeten stoppen of juist vertrekken. Als dat beest het fluitje hoorde kwam hij al met 4 benen van de grond. Respect voor deze paarden hoor!
Indrukwekkend is ook het graf van die verdronken paarden, dan laat je als paardenliefhebber wel een traantje hoor.
Ik kan echt iedereen die van paarden houdt aanraden hier eens te gaan kijken, bij zo'n demonstratie
Ameland: reddingsbrigade met paarden
Re: Ameland: reddingsbrigade met paarden
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Machtig gezicht lijkt me. Mooie fotoimpressie heb je ook weten te maken.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

heb net het filmpje van Anita toch even bekeken, man, heb zitten janken, al die oude boertjes die nu nog staan te snikken omdat ze hebben zien gebeuren. Het zal je paard ook wezen zeg.
Baranna 13-5-2006
Ik heb het filmpje zelf intussen al diverse keren bekeken (niet achter elkaar hoor) maar iedere keer houd ik het er weer niet droog bij. Zo aangrijpend. Wat moeten die dieren een angst hebben gehad voordat ze ten onder gingen, afschuwelijk. En de machteloosheid die je dan moet voelen als je ziet wat er gebeurt maar niets kunt doen. Dat beeld raak je volgens mij nooit meer kwijt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

oooh van dit soort dingen kan ik emotioneel worden, wat machtig zeg, en ja dat verhaal van die verdronken paarden staat mij ook bij al kan ik dat soort filmpjes niet bekijken