Hindra zag er top uit, wat een joekel zeg. Herkenbaar Karant-koppie zit erop

Ik denk dat Karlien met haar Karant-baby volgend jaar ook naar Oldeberkoop gaat, dus dan komen we jullie vast weer tegen

Bedankt Roos, dat vind ik echt een compliment. Ik moet zeggen dat ik me op dit moment ook echt goed voel en ik hoor van veel meer mensen dat ik dat ook uitstraal. En dat vind ik dan weer fijn om te horen. Na een heel beroerd jaar qua gezondheid is het heerlijk dat het nu zo goed gaat. Daar geniet ik echt van.Pablo schreef:Goed gedaan en inderdaad, supercomplimenten voor Jeroen, wat een topper! (ik vind jou er ookgoed uitzien!)
Haha, nee, het was niet die van Tea maar van Ynka, de merrie van meneer Michels. Die had hem zaterdag uitgereikt gekregen maar er bleek een fout in te zitten en dus bracht meneer Michels het certicifaat mee.Esther schreef:Nou nep certificaat, het was die van Tea toch even!! hihi..
Ze is echt een flinke dame Rowenna. Eigenlijk al vanaf de geboorte heeft ze de benen net zo lang als die van Meline. En daarnaast heeft ze natuurlijk ook een flink lichaam, een echte Fjord, hihi.rowenna schreef:Gefeliciteerd, Hindra ziet er ook super uit hoor, ze is groot of lijkt dat maar zo?
Ben zelf ook erg blij met die foto Reinou, we komen eigenlijk nooit samen op de foto.Reinou schreef:Wat lief die foto met jullie viertjes!
Hindra zag er top uit, wat een joekel zeg. Herkenbaar Karant-koppie zit erop
Ik denk dat Karlien met haar Karant-baby volgend jaar ook naar Oldeberkoop gaat, dus dan komen we jullie vast weer tegen
Geloof dat Gino nog wel steviger was, dat was op een gegeven moment echt net zo'n dikbilkalf, haha.Bella schreef:Gefeliciteerd Anita!! Hindra is echt een buffeltje. Ondanks dat het een dametje is, vond ik haar zeker niet qua body onder doen voor Gino...ze is misschien zelfs nog wel steviger of niet?
Kijk hier direct boven maar Daphne, kun je vergelijken. En jouw conclusie over haar benen klopt hoor.djenga101 schreef:Gefeliciteerd met dit mooie resultaat AnitA!!
Meline geeft altijd echt grote veulens he, mooi!!
Hindra's benen zijn al bijna net zo lang als die van haar mama toch?
Dat was met de hengstjes volgens mij ook zo he?!
Dat zie je goed hoor Kris. Ben tenminste 15 kilo kwijt. Voor een heel groot deel was dat vocht wat ik vasthield omdat de rechterkamer van mijn hart niet goed werkt. Nu ik daarvoor een extra medicijn heb gekregen vloog het vocht eraf. Dat scheelde 10 kilo.kristelhans schreef:Anita, wat ben jij afgevallen!!! Of zie ik dat niet goed..? Heerlijk verslag en prachtige resultaten, gefeliciteerd!