Mijn nieuwe aanwinst
Re: Mijn nieuwe aanwinst
Ja het is echt een hengst kwa houding en gedrag maar wel leuk.
Hij is getest op kleur en hij heeft een zilver gen dus dat vererft hij door ook wordt zijn staart anders van kleur helemaal zilverkleurig.
Hij is apart van kleur en daar hou ik wel van.
Hij is getest op kleur en hij heeft een zilver gen dus dat vererft hij door ook wordt zijn staart anders van kleur helemaal zilverkleurig.
Hij is apart van kleur en daar hou ik wel van.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Yfke-lover
Wat een gaaf beestje zeg mooie aparte kleur daar zullen mooie kindjes van komen 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Wel echt een apart kleurtje. Jammer van de resultaten van Jordy, maar soms is het gewoon niet anders.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Mooi beestje Karin. Hopelijk geeft hij wel de gewenste fokprodukten. Had je nou zelf ook veulens van Jordy? Staat me zo even niet bij hoe het allemaal precies zit met je mini's en hoe Jordy er uit zag (of hopelijk voor hem nog ziet maar dat zal vast wel).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ziet er stoer uit zeg, mooi kleurtje 
Dat vraagt om meer (actie)foto's

Dat vraagt om meer (actie)foto's

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een knapperd Karin!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Jordy is een fewspot appaloosa heel mooi beest lange benen en super bewegen.Anita schreef:Mooi beestje Karin. Hopelijk geeft hij wel de gewenste fokprodukten. Had je nou zelf ook veulens van Jordy? Staat me zo even niet bij hoe het allemaal precies zit met je mini's en hoe Jordy er uit zag (of hopelijk voor hem nog ziet maar dat zal vast wel).
Ik heb zelf 1 nakomeling van hem een merrie erg mooi beest maar een ernstig gebits probleem vandaar dat ik het niet verder afwacht en hem heb weggedaan.
De merrie van dit veulen heeft al meerdere veulens gehad en nooit problemen, ja het kan aan de combinatie liggen maar mijn principe is verbeteren en niet verslechteren dus daardoor is Jordy helaas weggegaan vond het erg moeilijk.
Volgend jaar krijg ik nog 2 veulens van hem dus we zien wel hoe die zijn, heb wel met de verkoper af gesproken dat als hij hem weg doet mij even belt dan mag hij terug komen en dan zien we wel.
oh, wauw, wat een schitterende kleur! Veel plezier met hem!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
wat een stoer ding!
veel plezier met hem!
veel plezier met hem!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Wat een mooi diertje,als je de naam hoort zou je zeggen dat hij gefokt is in leusden bij de Asschatterweg,daar zit toch zo'n fokker?
Ja dat klopt daar is hij gefokt zijn moeder staat er nog daar ga ik een keertje kijken.
Tjee Karin wat een stoer ding!!Super gefeliciteerd meid!
Heel veel succes met hem, en wat een mooie kleur, heel apart..
XXXMarcha
Heel veel succes met hem, en wat een mooie kleur, heel apart..
XXXMarcha
Wow, wat een mooi kleurtje! Lijkt wel maanlicht.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
- Senna&Cajra
Wat een gaaf dier. Maar daar hoort toch niet zo'n naam bij? 

oeh wat een knapperd! Intelligent hoofd zit er ook op (al heb ik dat altijd heel snel bij die kleintjes..die zijn zo vreselijk pienter
)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat een supergaaf dier Karin!! Kan me voorstellen dat je gelijk verliefd was 
Jammer van Jordy, maar verstandige beslissing lijkt me. Veel plezier met je nieuwe aanwinst

Jammer van Jordy, maar verstandige beslissing lijkt me. Veel plezier met je nieuwe aanwinst

- Cindy+Uniek
hij is echt gaaf kaar 
ben heel benieuwd wat voor veulens hij gaat geven!!!!

ben heel benieuwd wat voor veulens hij gaat geven!!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ja ik wordt elke dag gekker met hem ziet een lief karakter in hij komt elke keer een knuffel halen en dat vindt ik leuk.
De kleur die hij dominant doorgeeft is de zilver kleur dus op een zwarte merrie is de kans het grootste op een bucksin zilver ben dus heel benieuwd.
Er is al een veulen van hem en die heeft ook zijn kleur op een vos merrie.
De kleur die hij dominant doorgeeft is de zilver kleur dus op een zwarte merrie is de kans het grootste op een bucksin zilver ben dus heel benieuwd.
Er is al een veulen van hem en die heeft ook zijn kleur op een vos merrie.
Ik heb de fokker gesproken en ga daar eerdaags kijken bij zijn familie.