Ko Fio en Aiden zijn verhuisd
Re: Ko Fio en Aiden zijn verhuisd
Wow, wat een mooi plekje heb je uitgezocht zeg! Hier kan Kobalt goed vertoeven, en als het ooit nog eens gaat regenen
dan kunnen jullie lekker een duik nemen in het meer!

Heerlijk Suus! Gaaf zo'n privemeertje erbij. Tja regen daar zit ik nou ook op te wachten 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Het is echt wel een droomplek..
zo lang gedroomd van dichtbij de natuur staan, was altijd best jaloers op de mensen die zo landelijk stonden bij de natuur.. en nu.. binnen 5min in het bos.. echt zo zalig!
ja graag regen snachts en overdag zon haha
zo lang gedroomd van dichtbij de natuur staan, was altijd best jaloers op de mensen die zo landelijk stonden bij de natuur.. en nu.. binnen 5min in het bos.. echt zo zalig!
ja graag regen snachts en overdag zon haha
Het ziet er echt heerlijk uit daar. En super dat ze met zijn drietjes konden verhuizen.
Mag ik opteren voor morgen de hele dag regen en daarna op zijn minst 6 dagen droog? We willen hooien want de bodem van de hooiberg begint in zicht te komen....
. Daarna wil ik wel akkoord gaan met de optie van 's nachts regen en overdag zon!
Mag ik opteren voor morgen de hele dag regen en daarna op zijn minst 6 dagen droog? We willen hooien want de bodem van de hooiberg begint in zicht te komen....

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Geweldige plek Suzanne; heel veel plezier daar met de paardjes!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
gister genoten.. de mannen stonden heerlijk met volle buikjes te soezen. ze zijn zó rustig hier op stal echt een verschil.. Ko eet ook heel rustig zn muesli op nu. Had hem even in de bak losgelaten, zo.. toen werd ik weer even nog verliefder op mn poownie zeg... wat begint ie lekker te lopen!!! staartje omhoog en hij begint in draf echt zweefmomentjes te maken, zo mooi!!
daarna gepoets vitaminespuit er in, beentjes afgespoeld en lekker stal in. vanaf vandaag blijven ze buiten, tenzij het megastormt ofzo, dan halen we ze een nachtje binnen.
daarna gepoets vitaminespuit er in, beentjes afgespoeld en lekker stal in. vanaf vandaag blijven ze buiten, tenzij het megastormt ofzo, dan halen we ze een nachtje binnen.
Wat ziet jullie plek er super uit zeg!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Wat een gave plek zeg daar hebben de heren het prima.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)