Flierefluiten doorgeven aan de volgende generatie...

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Nathalie

Re: Flierefluiten doorgeven aan de volgende generatie...

Bericht door Nathalie » vr 25 mar 2011, 06:58

Bedankt voor de leuke reacties :)
janna schreef:Kijk zo haal je je nichtje wel over de streep. Eerst op een prinsessen paard en daarna op de nog mooiere en stoere Cos.
hehehe...het is niet het nichtje dat over de streep getrokken moet worden :P, die zei toen ze net leerde praten al dat ze naar "latelie" wilde voor de "paaties"
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Annemarie

Bericht door Annemarie » vr 25 mar 2011, 07:36

Goed bezig Nathalie met je nichtje. Paardenvirus moet je goed stimuleren :D . Oooh, dat is wat he, ouders die als de dood zijn voor paarden en dan een kind krijgen wat DOL is op paarden hahaha. Maar jij al tante kan je zus vast geruststellen?? 8-)
Ik heb ook paardengenen en mijn moeder heeft zich altijd afgevraagd hoe het komt. Ik heb ze van kind af aan leuk gevonden. Naast de kinderboerderij bij opa en oma was een manege en ik ging geen geitjes voeren maar paardjes aaien :+ .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 25 mar 2011, 09:05

Als het paardenvirus al aanwezig is dan is het een verloren zaak voor je zus. Dat laat zich niet meer uitroeien, haha. Ik kan het weten, als 1,5-jarige speelde ik al iedere avond paardje met mijn opa voor het naar bed gaan (wij woonden toen bij opa en oma in) en het is NOOIT meer over gegaan.

Afbeelding
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 25 mar 2011, 14:09

ooooh..geweldige foto's Anita :). Ik zeg het haar ook dat het een levenslange aandoening is, dus ze moet zich er maar gewoon in schikken. Haar dochtertje doet me zoveel aan Cayleigh denken op die leeftijd en bij Cayleigh brandt het 3,5 jaar later ook nog steeds in alle hevigheid.

@Annemarie- Mijn zusje is precies mijn moeder eigenlijk. Ze vinden paarden prachtig, maar lekker in de wei op een afstandje. Al is mijn moeder, nadat ze met P.C. heeft leren mennen, wel een echte shetlander-fan geworden :). Bij ons thuis is het mijn vader die vroeger wel een paardenman was. Ik moest ook altijd bij elke wei met een paard stoppen om te aaien en hoewel ik erg ongeduldig ben van nature, kon ik heel lang wachten tot een paard eindelijk aan het hek kwam.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Heranda

Bericht door Heranda » ma 28 mar 2011, 16:48

Goed bezig om het paardenvirus en flierefluiten door te geven! Zijn weer heerlijke plaatjes om naar te kijken :j
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
roos

Bericht door roos » ma 28 mar 2011, 19:06

Flierenfluiten, heerlijk he :D
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Plaats reactie