Jouke en ik
Re: Jouke en ik
Mooie combi zijn jullie. Je kan in de galop wel zien dat hij iets duikt doordat jij niet op je kont zit. (maar weet uit ervaring dat dat op Friezen niet makkelijk is haha).
Opzich vind ik het wat lager lopen helemaal niet erg daar hou ik wel van lekker lang en laag, maar je moet er wel om denken dat hij dan wel zijn achterhand blijft gebruiken en dus niet gaat duiken op de voorhand.
Verder vind ik Jouke echt een super stoere Fries!
Opzich vind ik het wat lager lopen helemaal niet erg daar hou ik wel van lekker lang en laag, maar je moet er wel om denken dat hij dan wel zijn achterhand blijft gebruiken en dus niet gaat duiken op de voorhand.
Verder vind ik Jouke echt een super stoere Fries!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- rocky&moby
Hij is ook onder het zadel helemaal leuk, mijn vader was ook wel van het gecharmeerd.
Die zei op de terug weg van de clinic misschien moest je hierna een fries nemen, wat een lief paard was dat haha.
Die zei op de terug weg van de clinic misschien moest je hierna een fries nemen, wat een lief paard was dat haha.
Charret wat mooi! Ik had Jouke nog noot gezien, wat een beest! Is wel wat anders dan Alies zeg!
Alle dingetjes zijn wel benoemd door anderen of door jezelf, prima toch.
Starten jullie nu eigenlijk nog B? hij (of jij, hihi) zag toch spoken met wedstrijden?
Alle dingetjes zijn wel benoemd door anderen of door jezelf, prima toch.
Starten jullie nu eigenlijk nog B? hij (of jij, hihi) zag toch spoken met wedstrijden?
Klopt, we zien ze nogFran schreef:Starten jullie nu eigenlijk nog B? hij (of jij, hihi) zag toch spoken met wedstrijden?

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wat sta je goed op Jouke Charret ! Hij is wel echt een mooie fries !
Zet hem op, op je wedstrijd
!
Zet hem op, op je wedstrijd

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat een leuk duo vormen jullie zo..
Ik zou geen tip meer kunnen verzinnen na de tips van de andere FW'ers..
Ik vind Jouke erg mooi! Van mij uit ook veel succes op wedstrijd!
Ik zou geen tip meer kunnen verzinnen na de tips van de andere FW'ers..
Ik vind Jouke erg mooi! Van mij uit ook veel succes op wedstrijd!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Wat een prachtige Fries heb jij zeg,het zijn hele mooie plaatjes geworden,dit is tenminste nog een echte stoere Fries !!!!!!! echte blikvanger.
Gaaaaaaaaaaaave Jouke
Ik kom gauw een keertje live kijken als je aan het rijden bent, lijkt me erg leuk, jullie zijn een mooie combi!

Wat een stoer dier Charret, jullie zijn een mooie combinatie hoor!! 

Wauw, gave zwarte heb je daar hoor!!! Hele mooie vent.
Wel opletten op dat je inderdaad die hals niet op gaat krullen, en je schrijft dat als je teugels/losser langer maakt dat hij
dan duikt, is lastig maar probeer hem te leren, dat hij dan zijn hals hanger maakt en niet duikt. Dus neus vw en nw, niet
nog meer krullen.
Maar komt wel goed zo te zien, hele mooie Fries heb je.
Wel opletten op dat je inderdaad die hals niet op gaat krullen, en je schrijft dat als je teugels/losser langer maakt dat hij
dan duikt, is lastig maar probeer hem te leren, dat hij dan zijn hals hanger maakt en niet duikt. Dus neus vw en nw, niet
nog meer krullen.
Maar komt wel goed zo te zien, hele mooie Fries heb je.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- fjordjes.L
echt een mooi paard! 

Zenna Sanousja x Ramiro. <3
Sjonnie mn lieve shetje! <3
Melvira Casper & Consul. <3
Sjonnie mn lieve shetje! <3
Melvira Casper & Consul. <3
Hi Jouke is echt de stoere Fries die eigenlijk niet echt de 'typische Fries' toont zo van de foto...je staat ook mooi op m zeg, goed in verhouding!! En hij weet dat achterbeen er wel onder te brengen in de galop.
Geluk is de vrucht van intens werk
Pracht van een beest hoor en als je je probleem opgelost hebt zal het er nog mooier uit gaan zien. Ik heb zelf ook een fries gereden en vond het machtig hoor
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Wat een bonk peerd Charret
, wel heel leuk om eens plaatjes van jullie te zien. Hangt hij ook op je hand of heb je niks in je handen als hij krult?
Vind het wel superstoer dat je met hem ook op wedstrijden start, het is nogal een gevaarte vergeleken met de fjordjes. Maar wel een mooi gevaarte!

Vind het wel superstoer dat je met hem ook op wedstrijden start, het is nogal een gevaarte vergeleken met de fjordjes. Maar wel een mooi gevaarte!
Wat heb je toch een knap paard charret!! Stoere jouke. Een en al kracht straalt hij uit!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Nee, ik heb helemaal niks in mijn handen. Hij is goed los door zijn lijf. Ik ben op zo'n moment te laat met het corrigeren.Mir schreef: Hangt hij ook op je hand of heb je niks in je handen als hij krult?
- Cindy+Uniek
ik houd helemaal niet van friezen, maar hij is wel gaaf om te zien en het ziet er samen goed uit!
friezen staan er toch ook om bekend dat ze van zichzelf graag achter de LL kruipen?
friezen staan er toch ook om bekend dat ze van zichzelf graag achter de LL kruipen?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Klopt wel hoorCindy+Uniek schreef:ik houd helemaal niet van friezen, maar hij is wel gaaf om te zien en het ziet er samen goed uit!

I (L) zwart 
Pracht dier hoor Charret

Pracht dier hoor Charret

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wauw wat een mooie verschijning! Ik vind niet alle friezen even mooi maar dit is wel een beauty!
Jullie zijn een leuke combi
Jullie zijn een leuke combi

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013