Cikaro onder het zadel.
-
Re: Cikaro onder het zadel.
Wat lijkt hij toch groot Claudia! Of mss komt dat door de manier van het fotograferen. Ik moet nog wel even wennen aan jou op Cikaro. Ben Pernille er op gewend.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Wat lief die geconcentreerde oortjes op de foto.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
En toch wil haar daar nog niet mijn hand volgen, maar dat gaat nog wel komen.rowenna schreef:op de laatste foto begint ie zijn hals al mooi lang te maken, vind hem alleen maar mooier worden.
Zo heel groot is hij eigenlijk niet.
En idd , mijn haar is langer aan het worden

Sandrien en Yvette zagen mij op de bruiloft en herkende mij bijna niet eens

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ziet er netjes uit hoor.
@ Esther en Annemarie, leuk te constateren dat jullie ook eigenlijk al vanaf het begin de combinatie van kwaliteiten inzagen.
We hebben hem dan wel verkocht, maar dat doet vanzelfsprekend niks af van de kwaliteit waar we nog steeds helemaal achter staan.

@ Esther en Annemarie, leuk te constateren dat jullie ook eigenlijk al vanaf het begin de combinatie van kwaliteiten inzagen.

We hebben hem dan wel verkocht, maar dat doet vanzelfsprekend niks af van de kwaliteit waar we nog steeds helemaal achter staan.
Poeh, zo onder het zadel is het ineens een heel ander paard!
Lekker dier hoor, ben benieuwd naar z'n vorderingen!
Lekker dier hoor, ben benieuwd naar z'n vorderingen!
Leuke plaatjes Claudia. HIj kan heerlijk bewegen zo te zien!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Daar zit een leuk bewegingsmechanisme onder zeg!
Ben benieuwd hoe hij loopt als je hem wat langer hebt getraind.
Ben benieuwd hoe hij loopt als je hem wat langer hebt getraind.
---
Ik vond 'm in het andere topic al leuk en vind 'm nu nog leuker!
Echt een mooi dier....

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Stand of onder het zadel,ik vind het een leuk paard! 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

-
wat super dat je weer lekker aan het rijden bent!
leuk beest!
leuk beest!
Azalie :: Isabeau
Ik vind het een absolute aanwinst voor de fokkerij. Ik krijg bij Kjaere en Cikaro hetzelfde idee. Ze zijn beiden grof qua type, maar weten te verrassen in hun bewegingen en juist die combinatie vind ik zo leuk. Cikaro verenigt mijn inziens het beste uit 2 types in zich. De bouw van een ouderwets type met de bewegingsmogelijkheden van de nieuwere generatie. Dat laat hij op deze foto's ook zien. Ik ben blij dat ik straks een veulen van hem in de wei heb lopen en sta ook nog voor 100% achter de beslissing om met hem -als jonge, nog niet bewezen hengst- te dekken.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Pernille heeft hem netjes opgeleid. Logisch dat hij nog niet helemaal alles kent, hij is nog jong en rijstijlen verschillen natuurlijk ook per persoon.
Vond hem destijds hier op de hengstenshow en op de ABOP absoluut niet tegenvallen met lichtvoetigheid.
Vond hem destijds hier op de hengstenshow en op de ABOP absoluut niet tegenvallen met lichtvoetigheid.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Lichtvoetig is hij zeker, dat was voor mij ook een verbazing.
Ik heb hem dus vorig jaar niet live gezien(toen alleen op de foto's). Ik had er toen geen echt wow gevoel bij.
Nu hij begint te veranderen van haar en body vind ik hem alleen maar positiever maar wat beweging betreft, hij kan echt super lekker lopen.
Zijn onderhals blijf ik toch een minpunt je vinden, ben ook benieuwd of die door trainen echt helemaal gaat verdwijnen.
Wat karakter betreft is het echt een braaf paard, maakt zich niet snel druk en roept wel naar de merrie's maar dat is dan ook echt alles.
Ben erg benieuwd naar zijn eerste nakomelingen.
Ik heb hem dus vorig jaar niet live gezien(toen alleen op de foto's). Ik had er toen geen echt wow gevoel bij.
Nu hij begint te veranderen van haar en body vind ik hem alleen maar positiever maar wat beweging betreft, hij kan echt super lekker lopen.
Zijn onderhals blijf ik toch een minpunt je vinden, ben ook benieuwd of die door trainen echt helemaal gaat verdwijnen.
Wat karakter betreft is het echt een braaf paard, maakt zich niet snel druk en roept wel naar de merrie's maar dat is dan ook echt alles.
Ben erg benieuwd naar zijn eerste nakomelingen.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Leuk om jou ook eens te zien Claudia, is volgens mij nog niet voorgekomen in mijn FW tijd
Ik vind hem er zeker goed uit zien zo; je rijdt het netjes..
Ben benieuwd hoe die het op de HK gaat doen dit jaar!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Je rijdt hem keurig Claudia, knap hoor in zo'n korte tijd! 

wolkj schreef:Leuk om jou ook eens te zien Claudia, is volgens mij nog niet voorgekomen in mijn FW tijd![]()
afgelopen jaar zijn er van mij geen rijfoto's geplaatst, dat klopt wel maar daarvoor zijn er genoeg te vinden hoor

Ik verwacht toch wel aardig hoge punten van hem.
Maar die had hij vorig jaar volgens mij ook al, dus daar ben ik niet zo heel bang voor.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Wat ben jij veranderd ja, maar kan de vinger er niet op leggen wat precies, behalve je langere haar.
En Cikaro is echt heel anders dan bijv. Zortin he...langer/groter...maar hij doet het weer netjes
...doet me wel denken aan de plaatjes van hier met de show.
Weet van de hengstenkeuring nog wel hoe lyrisch Mevr. Modderman over zijn gangen was!!
En Cikaro is echt heel anders dan bijv. Zortin he...langer/groter...maar hij doet het weer netjes

Weet van de hengstenkeuring nog wel hoe lyrisch Mevr. Modderman over zijn gangen was!!
Geluk is de vrucht van intens werk
Haha, ik ben op die foto's ook wel blubber dik maar ik geloof dat ik hier 2 jassen aan had.
Hij is niet zo heel groot hoor. Ik denk zelfs dat ze op papier even groot zijn. Maar Zortin is korter en ronder.
En zijn halshouding is heel anders.
Zortin loopt met meer front en die hals is veel gespierder(maar dat is ook logisch, die is veel intenser gereden)
Cikaro is van de winter veel spieren kwijt geraakt door zijn heerlijke vakantie.(maar dat gebeurt natuurlijk heel snel)
Wij vinden hem ook wel erg leuk op stal. Wij zien het wel zitten met hem.
Hij is niet zo heel groot hoor. Ik denk zelfs dat ze op papier even groot zijn. Maar Zortin is korter en ronder.
En zijn halshouding is heel anders.
Zortin loopt met meer front en die hals is veel gespierder(maar dat is ook logisch, die is veel intenser gereden)
Cikaro is van de winter veel spieren kwijt geraakt door zijn heerlijke vakantie.(maar dat gebeurt natuurlijk heel snel)
Wij vinden hem ook wel erg leuk op stal. Wij zien het wel zitten met hem.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik vind Cikaro echt heel leuk! Vond ik toen in Hoenderloo al.
Ben benieuwd hoe je hem over een tijdje rijdt, als jullie echt aan elkaar gewend zijn.
Ben benieuwd hoe je hem over een tijdje rijdt, als jullie echt aan elkaar gewend zijn.
Ik blijf hem wel rijden maar ga geen wedstrijden met hem rijden of zo.(wie weet ooit voor de lol een onderlinge of een fjordsportdiplomaFran schreef:Ik vind Cikaro echt heel leuk! Vond ik toen in Hoenderloo al.

Daar heb ik Zortin voor

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.