Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze....
Re: Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze....
31!? Wat is ie nog fit zeg! En Fatoush voelt zich ook wel happy zo te zien. Mooi om te zien hoor. Kan me voorstellen dat je daar uren naar kunt kijken.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Heelijk, Fatoush houdt hem wel jong zo!!
Wat een onwijs leuk gezicht, is een mooi stel donderstenen bij elkaar.
Wat een onwijs leuk gezicht, is een mooi stel donderstenen bij elkaar.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Prachtig als ze op hun oude dag nog zo willen spelen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dit is volgens mij het ideale plaatje, heerlijk toch als je pony op deze manier oud kan worden?
Wat een mooi gezicht, paarden die zo spelen.
Odette&Fenna
Super leuke foto's heb je gemaakt Ivonne!
Ten eerst ziet Fatoush er goed uit & ten tweede is de oude man van 31 zo te zien nog heerlijk fit.
leuk stel!
Ten eerst ziet Fatoush er goed uit & ten tweede is de oude man van 31 zo te zien nog heerlijk fit.
leuk stel!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
ahhh wat een heerlijke foto's:D
31 jaar al bijna zou je niet zeggen
31 jaar al bijna zou je niet zeggen
- Love_Jordy
heerlijk zo'n oudje die zich nog lekker vermaakt met die kleine!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
wat leuk dat ze zo samen kunnen spelen en wat me opvalt op de foto's is dat Fatoush op bijna elke foto een oog naar de fotograaf gericht heeft, net alsof ie wil zeggen: "zie je wat ik kan?"
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

spelende paarden is een van de mooiste dingen om naar te kijken
heerlijk!

Je ziet er zo idd niet vanaf. Heerlijk om zo oud te worden lijkt me. Heb je hem ook al die tijd gehad of is hij van iemand anders [begin te twijfelen met dat ik dit type..]
Liefde is..Alies Dragan Jouke
hij is ook altijd erg op mij gericht Claudia. Ik wilde nog iets dichterbij gaan staan met het fototoestel, maar dan komt hij naar me toe.
Charret, Apollo is onze pensionpony. Hij staat hier nu bijna 3 jaar. Muriël, waar hij van is, reed op hem toen hij 12 was ofzo. Hij zou niet oud worden, had iets met zijn benen. Ze heeft hem toen gekocht, ondanks de waarschuwingen dat ze er niet lang plezier van zou hebben ivm zijn beenproblemen. Haar vader zou alles betalen, hij zou nog maar een jaar of 2 leven (geen idee waar ze dat op baseerden). Inmiddels is Ap bijna 31. Muriël haar vader vroeg laatst: hoe oud kan zo'n pony eigenlijk worden....haha, hij rekende op een paar jaar onkosten, we zijn nu bijna 20 jaar verder
Charret, Apollo is onze pensionpony. Hij staat hier nu bijna 3 jaar. Muriël, waar hij van is, reed op hem toen hij 12 was ofzo. Hij zou niet oud worden, had iets met zijn benen. Ze heeft hem toen gekocht, ondanks de waarschuwingen dat ze er niet lang plezier van zou hebben ivm zijn beenproblemen. Haar vader zou alles betalen, hij zou nog maar een jaar of 2 leven (geen idee waar ze dat op baseerden). Inmiddels is Ap bijna 31. Muriël haar vader vroeg laatst: hoe oud kan zo'n pony eigenlijk worden....haha, hij rekende op een paar jaar onkosten, we zijn nu bijna 20 jaar verder
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zie dat dan lekker saampjes spelen, heerlijk zeg!
Kan me idd heel goed voorstellen dat je daar uren van kan genieten!
Kan me idd heel goed voorstellen dat je daar uren van kan genieten!
Totally in love with my little girls ღ Charlotte,21-12-2007 ღ Jasmijn 16-07-2009 ღ
- walking through memory lane
Heerlijke foto's van de spelende mannen!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
ja dat is heel goed te zien, leuk om te zienIvonne schreef:hij is ook altijd erg op mij gericht Claudia. Ik wilde nog iets dichterbij gaan staan met het fototoestel, maar dan komt hij naar me toe.

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ivonne schreef: Charret, Apollo is onze pensionpony. Hij staat hier nu bijna 3 jaar. Muriël, waar hij van is, reed op hem toen hij 12 was ofzo. Hij zou niet oud worden, had iets met zijn benen. Ze heeft hem toen gekocht, ondanks de waarschuwingen dat ze er niet lang plezier van zou hebben ivm zijn beenproblemen. Haar vader zou alles betalen, hij zou nog maar een jaar of 2 leven (geen idee waar ze dat op baseerden). Inmiddels is Ap bijna 31. Muriël haar vader vroeg laatst: hoe oud kan zo'n pony eigenlijk worden....haha, hij rekende op een paar jaar onkosten, we zijn nu bijna 20 jaar verder

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Heerlijk hoor om ze zo te zien spelen
Is hij pas in 2008 gekomen dan Ivonne? Ik kan me herinneren dat zolang ik echt actief ben op FW, en dat is sinds de zomer van 2008, Apollo er ook al was.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Denk het wel Anita. We hadden eerst een pensionpaard, Amiro. Die is van vrienden uit Capelle a/d IJssel. Dar moest hij de hele winter op stal dus is hij hier gekomen. Ze hebben hem als 2 jarige bij Aaltienus vekocht en dirct hier gebracht. Dat was in November 2007. Amiro was er nog bij toen Diëgo overleed (Mei 2008). Vlak daarna is hij naar Capelle vertrokken en is Apollo al vrij snel gekomen.
Baranna 13-5-2006
Heerlijk oud en jong aan het genieten dat houdt hem jong en Fatoush zorgt wel dat hij gaat bewegen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)