Zo verliefd op deze foto..
Re: Zo verliefd op deze foto..
Haha, daar heb ik dan weer geen last van. Wel een autohobby hier maar geen neiging die aan de muur te hangen. Jeroen heeft helemaal niets met foto's.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een leuke foto en zo goed getimed!
Hoe stel je je camera in hiervoor? Ik zou het heel graag ook eens proberen.
Hoe stel je je camera in hiervoor? Ik zou het heel graag ook eens proberen.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Eehhm vrij simpele compacte digitale camera.. standje 'auto' 
Niets bijzonders dus.
Paard moet voor een donkere achtergrond staan, maar zelf in het daglicht staan zegmaar. De foto is wel wat bewerkt hoor. Dit is het origineel:

Zolang je maar geen lichte vlekken hebt precies langs het paard dan is de rest goed donker te maken. Had bij deze foto bijvoorbeeld achter/bij zijn onderkaak licht geweest dan had ik die haartjes nooit zo scherp af kunnen laten steken in de bewerking. De lichtere bodem in de stal en de dakplaten van de stal kan ik met een beetje photoshoppen makkelijk donker maken.
Het zou misschien ook wel lukken als je bijvoorbeeld een zwart doek op kunt hangen en je paard er dan voor zetten in goed licht?
Op FW zitten wel mensen met meer ervaring met het maken van black-foto's. Meiden van B. vd Berg?

Niets bijzonders dus.
Paard moet voor een donkere achtergrond staan, maar zelf in het daglicht staan zegmaar. De foto is wel wat bewerkt hoor. Dit is het origineel:

Zolang je maar geen lichte vlekken hebt precies langs het paard dan is de rest goed donker te maken. Had bij deze foto bijvoorbeeld achter/bij zijn onderkaak licht geweest dan had ik die haartjes nooit zo scherp af kunnen laten steken in de bewerking. De lichtere bodem in de stal en de dakplaten van de stal kan ik met een beetje photoshoppen makkelijk donker maken.
Het zou misschien ook wel lukken als je bijvoorbeeld een zwart doek op kunt hangen en je paard er dan voor zetten in goed licht?
Op FW zitten wel mensen met meer ervaring met het maken van black-foto's. Meiden van B. vd Berg?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Dat heb je netjes bijgewerkt! Prachtige foto idd! 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik weet wel dat je moet zorgen dat er geen licht valt op de ja achtergrond en wel licht op je onderwerp. En was het niet een hoge sluitertijd en een klein diafragma??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dat is dan dus met een handmatige instelling? Pfff ik ben daar echt een nitwit in.Esther schreef:Ik weet wel dat je moet zorgen dat er geen licht valt op de ja achtergrond en wel licht op je onderwerp. En was het niet een hoge sluitertijd en een klein diafragma??

Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen

WoW Ilona, een knappe foto van een knappe kerel!
Hij is lekker fluffy met een hoge aaibaarheids factor
Hij is lekker fluffy met een hoge aaibaarheids factor

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ik ben ook een nitwit hoor!! Maar je moet zorgen dat je onderwerp goed verlicht is en dan op redelijk afstand van je niet verlichte/donkere achtergrond.. Mij lukt het meestal ook alleen maar per ongeluk, hihi..Jeempie schreef:Dat is dan dus met een handmatige instelling? Pfff ik ben daar echt een nitwit in.Esther schreef:Ik weet wel dat je moet zorgen dat er geen licht valt op de ja achtergrond en wel licht op je onderwerp. En was het niet een hoge sluitertijd en een klein diafragma??
Maar Annabel weet het wel, die heeft die op de site van Bart ook gemaakt..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'