Djambo tijdens de de geslaagde trekproef en beetje Cyra
Re: Djambo tijdens de de geslaagde trekproef en beetje Cyra
Dank jullie wel voor jullie felicitaties, ik ben echt trots op deze ondeugd. Hij was gisteravond al weer helemaal thuis en heeft Jeroen weer overal aan zitten plukken.
Edit: @Claudia: Ja, Jeroen had hem vast aan het halstertouw maar hij had niet echt aandacht voor Jeroen zoals je op de foto kunt zien, hahaha. Jeroen heeft de hele dag zo hier en daar wat hand- en spandiensten verricht voor de paarden die Bart had. Zo had hij ook Heino vast toen ik daarvan de standfoto maakte.
Edit: @Claudia: Ja, Jeroen had hem vast aan het halstertouw maar hij had niet echt aandacht voor Jeroen zoals je op de foto kunt zien, hahaha. Jeroen heeft de hele dag zo hier en daar wat hand- en spandiensten verricht voor de paarden die Bart had. Zo had hij ook Heino vast toen ik daarvan de standfoto maakte.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wauw ik vind het er altijd zo indrukwekkend uitzien dat aanzetten om die remwagen weg te trekken.
Heel gaaf. En Anna je hebt het keurig gedaan hoor!
Heel gaaf. En Anna je hebt het keurig gedaan hoor!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Super, gefeliciteerd met Djambo!

Gefeliciteerd Anita. Wat is het toch een braaf paard!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- rocky&moby
Hij doet het zo te zien echt hartstikke goed, altijd spannend zoiets er staan zoveel mensen omheen. Gefeliciteerd met het mooie resultaat.
Ten eerste Jeroen en Anita gefeliciteerd met Djambo zijn A! Zo te zien had hij er wel lol in.
(en even over de keuring, ik snap wel waarom hij toen een lager cijfer kreeg. Want hij liep toen met 1 achterbeen niet helemaal rad. Maar dat was voornamelijk slapte denk ik.. nu doet ie dat niet meer)
verder vind ik de springfoto's van Anna en Cyra echt top! Van beiden echt super gedaan.
(en even over de keuring, ik snap wel waarom hij toen een lager cijfer kreeg. Want hij liep toen met 1 achterbeen niet helemaal rad. Maar dat was voornamelijk slapte denk ik.. nu doet ie dat niet meer)
verder vind ik de springfoto's van Anna en Cyra echt top! Van beiden echt super gedaan.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Nogmaals gefeliciteerd, super van Djambo.
Valt me trouwens nu op dat het tuig hem minder mooi ligt als thuis, zal het inspan verschil hebben in de ligging en druk die er op uitgeoefend wordt??
Valt me trouwens nu op dat het tuig hem minder mooi ligt als thuis, zal het inspan verschil hebben in de ligging en druk die er op uitgeoefend wordt??
Geluk is de vrucht van intens werk
Nou Anita dat ziet er goed uit.
Ga je nu zelf aan de slag met hem ?
Ga je nu zelf aan de slag met hem ?
Dat zijn mooie foto's geworden Anita, een welverdiende A zo te zien. Wel weer blij om hem thuis op stal te hebben of niet?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- Brittlover
leuk overzichtje, nogmaal gefeliciteerd.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Gefeliciteerd, top joh!!
Ziet er super uit.
Cyra ook, hoezo werd het een C?

Cyra ook, hoezo werd het een C?
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Leuke foto's Anita, en natuurlijk gefeliciteerd met Djambo's mooie resultaat!
Anna, balen die C voor Cyra's zadelproef. Zo van de foto ziet het er erg braaf uit!
Anna, balen die C voor Cyra's zadelproef. Zo van de foto ziet het er erg braaf uit!
-
Zo Anita.. wat een mooi resultaat!!! Jij mag met recht supertrots zijn hoor
Hij is echt een harde werker zo te zien. Knappe Djambo!
Cyra lijkt ook wel lekker te gaan op de foto's

Cyra lijkt ook wel lekker te gaan op de foto's
Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Gefeliciteerd met die lekkere A!
Heeft Djambo toch maar weeer mooi binnengesleept!
Heeft Djambo toch maar weeer mooi binnengesleept!
Ik denk dat er nu niet meer zoveel gedaan gaat worden met Djambo?? Is ook niet erg voor zo'n jonkie, maar ergens wel jammer want volgens mij had hij er wel plezier in!!
Maar hij heeft het goed gedaan!! De gup!!
De gangen op de keuring snapte ik ook wel, hij liep niet helemaal goed en een echt gangenwonder is het niet, maar zoals hij nu liep moet hij wel model kunnen worden denk ik..
De bodem was hier ook erg mooi, lekker droog, bij Bart is het wat natter, denk dat dat ook scheelt. Dat de paarden dan ineens denken, hee, dit gaat lekker en makkelijk, hihi..
Kan me wel voorstellen dat je apetrots bent op Djambo!!
En Cyra, ziet er wel goed uit vanaf de foto's!!
Maar hij heeft het goed gedaan!! De gup!!
De gangen op de keuring snapte ik ook wel, hij liep niet helemaal goed en een echt gangenwonder is het niet, maar zoals hij nu liep moet hij wel model kunnen worden denk ik..
De bodem was hier ook erg mooi, lekker droog, bij Bart is het wat natter, denk dat dat ook scheelt. Dat de paarden dan ineens denken, hee, dit gaat lekker en makkelijk, hihi..
Kan me wel voorstellen dat je apetrots bent op Djambo!!
En Cyra, ziet er wel goed uit vanaf de foto's!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik vind Djambo echt zo'n boevenhoofd hebben. Hij straalt het gewoon uit.
Maar wat heeft hij het goed gedaan met de trekproef!
En Anna, ook goed gedaan met Cyra! Geen gevlieg en rare streken van Cyrtje. Jammer dat je niet genoeg punten gekregen hebt.
Maar wat heeft hij het goed gedaan met de trekproef!
En Anna, ook goed gedaan met Cyra! Geen gevlieg en rare streken van Cyrtje. Jammer dat je niet genoeg punten gekregen hebt.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik had zelf voor die tijd ook zoiets van 'ik zou heel blij zijn als we met een B thuiskomen maar ik reken nergens op'. En dan sleept hij er een mooie A uit. Echt nooit verwacht en op gerekend.
En toch, ondanks dat hij het superbraaf heeft gedaan, durf ik het niet aan om zelf met hem aan de slag te gaan. Hij heeft mij toch te vaak van die grapjes waar ik niet blij van word en dan zit ik er gespannen en angstig achter. Is ook niet goed want dat breng ik dan op hem over. Het mooiste zou zijn als ik iemand zou kunnen vinden die het leuk vindt om hier thuis wat met hem aan de slag te gaan maar vind maar eens zo iemand. Daarnaast heeft hij sowieso nu wel een poosje rust verdiend want hij is nog zo jong, zowel qua uiterlijk als doen en laten. Bovendien is hij natuurlijk ook gewoon nog maar 3 en een late 3 van juni. What you see is what you get bij Djambo. Wat hij uitstraalt (het boevenhoofd zoals Ilona schreef) dat is ook echt zo.
En toch, ondanks dat hij het superbraaf heeft gedaan, durf ik het niet aan om zelf met hem aan de slag te gaan. Hij heeft mij toch te vaak van die grapjes waar ik niet blij van word en dan zit ik er gespannen en angstig achter. Is ook niet goed want dat breng ik dan op hem over. Het mooiste zou zijn als ik iemand zou kunnen vinden die het leuk vindt om hier thuis wat met hem aan de slag te gaan maar vind maar eens zo iemand. Daarnaast heeft hij sowieso nu wel een poosje rust verdiend want hij is nog zo jong, zowel qua uiterlijk als doen en laten. Bovendien is hij natuurlijk ook gewoon nog maar 3 en een late 3 van juni. What you see is what you get bij Djambo. Wat hij uitstraalt (het boevenhoofd zoals Ilona schreef) dat is ook echt zo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ben ik ook met je eens hoor Anita!! Helemaal!! Hij heeft flink wat geleerd, laat hem maar even staan!! Hij is nog zo jong!!! Maar het is wel leuk dat hij er zo'n plezier van had!!
En inderdaad iemand vinden is zo moeilijk!!!
En inderdaad iemand vinden is zo moeilijk!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat ontzettend gaaf Anita! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige A! Wat kun je dan ontzettend trots zijn op je gup hé?
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
Anna; wat een mooie sprong van jullie
Heino is gewoon een knapperd
Anna; wat een mooie sprong van jullie

Heino is gewoon een knapperd

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl